www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله سعی شده است که کلیه اطلاعات مورد نیاز برای خرید دستگاه اب قلیایی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود ،  تا با اطمینان کافی بتوانید در مورد مدل دستگاه آب قلیایی مورد نظرتان تصمیم گیری نمایید .

- آب چیست ؟

آب از دو عنصر هیدروژن و اکسیژن تشکیل می شود .که در یک فرآیند شیمیایی هیدروژن و اکسیژن با هم ترکیب شده و یک مولکول آب را تشکیل می دهند هر قطره ی آب حاوی تعداد بی شماری مولکول آب می باشد .7

- فوایدی که نوشیدن آب برای بدن دارد ؟

حدوداً 80 درصد از  بدن انسان یا به عبارت دیگر دو سوم حجم کل بدن را آب تشکیل می دهد که می توان گفت بعد از اکسیژن آب یکی از عناصر حیاتی و مهم برای زنده ماندن انسان می باشد . در صورت نبودن آب هیچ یک از واکنش های شیمیایی در بدن صورت نمی گیرد . همچنین وجود آب است که در بدن حالت انعطاف پذیری را ایجاد می کند که در صورت نبودن آب بدن حالت شکننده پیدا می کند و به همین دلیل است که ما می توانیم بدون غذا چند هفته زندگی کنیم اما بدون آب بیشتر از چند روز امکان پذیر نمی باشد .

آب قلیایی چیست ؟

همانطور که در بالا اشاره شد آب از دو عنصر هیدروژن و اکسیژن تشکیل می شود اما آب قلیایی آبی است که میزان اکسیژن محلول آن بیش تر از هیدروژنش می باشد در نتیجه نوشیدن این آب سبب می شود که بدن اکسیژن بیشتری را دریافت نماید .

آب قلیایی به چه صورت تولید می شود ؟

آب قلیایی با درجات پایین را می توان با اضافه کردن آب لیموترش به آب یا حل کردن جوش شیرین در آب نیز بدست آورد ، اما بدیهی است که این روش نمی تواند جایگزین مشابهی نسبت به آب یونیزه قلیایی آی واتر  باشد چرا که اولاً آب آی واتر در pHهای مختلف و دلخواهی در طیف قلیایی ، خنثی و اسیدی قابل تولید است و ثانیاً آب آی واتر دارای میکروخوشه های شش ضلعی است که خواص جداگانه ای برای درمان انواع بیماری ها خواهد داشت .

بدین ترتیب با اثر بخشی سریع و کاربردهای گوناگون دستگاه آب قلیایی آی واتر ، می توان در هر لحظه ، آب مورد نیاز افراد خانواده را در هر گروه سنی یا phمورد نظر دریافت نمود .

قطعات دستگاه تولید کننده آب قلیایی ؟

دستگاه های آب یونیزه قلیایی در مرحله ی اول از فیلتر جهت حذف مواد معلق و کلر  تشکیل شده اند که بنا به مدل انتخابی از یک تا دو فیلتر را دارا می باشند و سپس بعد از عبور از تعدادی پلیت از جنس تیتانیوم با روکش پلاتین ( که باز هم تعداد پلیت به مدل دستگاه بستگی دارد ) با گذر آب از روی این پلیت ها مولکول آب شکسته می شود و تبدیل به آب یونیزه قلیایی می شود این دستگاه یک خروجی پساب با Phمخالف هم دارد که در اثر شکسته شدن مولکول آب از دستگاه خارج می شود و از مسیر خروجی هم می تواند جمع آوری و برای شستشوی سطوح استفاده نمود . برق دستگاه 220 ولت است .

حفاظت از دستگاه :

برای حفاظت از دستگاه این نکته بسیار مهم است که در سر راه دستگاه ، حتما محافظ برق نصب گردد تا از صدماتی که امکان دارد  ناشی از نوسانات برق به دستگاه آب قلیایی باشد ، جلوگیری گردد .

آب های تولید شده توسط دستگاه آب قلیایی :

دستگاه های آب قلیایی توانایی تولید آب قلیایی در سطح مختلف pHقلیایی ، آب خنثی وهمچنین pH آب اسیدی در سطوح مختلف را دارند که در مورد کاربرد و زمان استفاده از این آب ها در مقالات قبلی آورده شده است .

ویژگی آب قلیایی روی بیماریها :

آب یونیزه قلیایی به دلیل این که دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد قادر به خنثی نمودن مواد دفعی اسیدی در بدن می باشد و در بدن حالت قلیایی ایجاد می کند و که این سبب پیش گیری از بروز خیلی از بیماری ها می شود .

نحوه ی خرید دستگاه آب قلیایی:

شرکت مهندسی فراز تصفیه برای رفاه حال شما عزیزان کلیه اطلاعات دستگاه ها را به صورت مجزا در سایت جمع آوری نموده است تا پس از انتخاب دستگاه بتوانید به یکی از روش های زیر دستگاه را درب منزل دریافت نمایید .

1 –خرید اینترنتی . پس از انتخاب دستگاه می توانید از طریق پرداخت آنلاین خرید خود را نهایی و ثبت نمایید و سپس هماهنگ می شود تا تکنسین فراز تصفیه برای نصب و آموزش رایگان به محل مورد نظر بروند  .

2- خرید نمایشگاهی : شرکت مهندسی فراز تصفیه در طول سال نمایشگاه های مختلفی را برای آشنایی بیشتر شما عزیزان شرکت می کند تا از نزدیک  با دستگاه های اب قلیایی آشنا شوید و خرید خود را انجام دهید . زمان برگزاری نمایشگاه ها از طریق سایت اصلی آب قلیایی اعلام می گردد .  

3- اگر به دلیل مشغله کاری قادر به بازدید از دستگاه ها در نمایشگاه ها نبودید می توانید به دفتر مرکزی این شرکت در تهران –انتهای خیابان مطهری –بن بست آرمان –ساختمان آرمان –واحد 14 مراجعه نمایید

4-هموطنان شهرهای دیگر هم می توانند از طریق تماس با دفتر مرکزی با نماینده های اصلی این شرکت در شهر های مختلف آشنا شوند و خرید دستگاه آب قلیایی را از این طریق دنبال نمایند .

نحوه ی نصب و راه اندازی :

پس از خرید دستگاه می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل نمایید و زمان نصب را هماهنگ کنید . نصب و راه اندازی دستگاه آب قلیایی به صورت کاملاً رایگان انجام می شود .

هزینه های آتی دستگاه آب قلیایی :

دستگاه های آب قلیایی تنها هزینه ی جانبی که دارند هزینه تعویض فیلتر یا فیلتر های دستگاه می باشد . که می توان گفتن عمر مفید این فیلتر ها بین یکسال و نیم تا دو سال می باشد که بعد از آن باید دستگاه را تعویض نمایید که تعویض آن نیز به راحتی صورت می گیرد . پرسنل نصب در همان زمان نصب اولیه ، تعویض این موارد را آموزش می دهند .

گارانتی دستگاه آب قلیایی :

کلیه دستگاه های آب قلیایی آی واتر شامل  دو  سال گارانتی  و بیست سال خدمات پس از فروش می باشد .

8000

 

  نماینده اصلی فروش آب قلیایی



 

 

  • ۹۵/۰۹/۰۲
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی