www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اب قلیایی

اثرات اسیدی شدن بدن و تاثیر آن روی اعضای بدن چیست ؟

انرژی بدن از غذایی که می خوریم تامین می شود. بدن غذا ها را می سوزاند تا مواد مغذی موجود در آن را آزاد کند. مواد زائد موجود در غذا ها عمدتا اسیدی هستند. وقتی که بدن نتواند مواد زائد اسیدی را از بدن حذف نماید، این مواد در جایی از بدن ذخیره می شوند. این مواد در بافت ها، مفاصل، ادرار و خون تجمع می یابد. وجود مواد زائد اسیدی، فرایند پیر شدن بدن را سرعت می دهد.

 نتیجه جامد شدن این مواد اسیدی در بدن تولید کلسترول ، اسید چرب ، اسید اوریک ، سنگ کلیه و ... می شود. با نوشیدن آب یونیزه قلیایی iWater به حذف مواد زائد اسیدی از بدن کمک کنید.

آیا اسیدی شدن بدن باعث چاقی می شود ؟

اسیدهای اضافی بدن، باعث شکستن بافت های سالم بدن شده ، در نتیجه بدن برای محافظت از خود، سلول های محافظ چربی را تولید می کند

سلول های چربی به اسیدها متصل می شوند. برخی از سلول های چربی ، از سیستم بدن دفع می شوند، اما بسیاری از آنها همچنان در بدن باقی می مانند که نتیجه آن افزایش وزن می باشد. تا زمانی که به این نکته مهم توجه نکنیم، متد های قدیمی کاهش وزن، محکوم به شکست است.

با نوشیدن آب یونیزه قلیایی iWater (آب شفابخش) اسیدیته بدن کاهش یافته و در نتیجه باعث کاهش ذخیره چربی موجود در بدن شود.

 

 

  • ۹۵/۱۲/۱۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی