www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پارچ آب قلیایی با اثر مغناطیسی

آب سرچشمه حیات است . در عرض 30 ثانیه بخشی از خون ما شده ، در زمان حدود یک دقیقه به بافت های مغزی میرسد و در مدت سی دقیقه به تمامی اعضای بدن ما وارد می شود . برای همین است که تاکید بسیاری برای کیفیت آب مصرفی وجود دارد و ما می باید در انتخاب آب آشامیدنی خود ، حساس و دقیق باشیم .

شش خاصیت برای آب حیات بخش

1) آب بدون ذرات فیزیکی و یا مواد شیمیایی مضر بوده و آلودگی نداشته باشد .

2) دارای مواد معدنی غنی باشد .

3) آب دارای pH قلیایی ( 8 ~ 8.5 )  باشد .

4) دارای قابلیت جهت حذف رادیکال های آزاد را داشته باشد .

5) دارای مولکول های شش وجهی فراوانی در خود باشد .

6) دارای انرژی فراوان باشد .

یکی دیگر از محصولات جدید آی واتر ، پارچ قلیایی با انرژی مغناطیسی است .

در این پارچ ، فیلتر افزاینده ی مواد معدنی بسیار مهم برای بدن حاوی کلسیم ، سدیم ، آهن ، مس ، منیزیم ، پتاسیم ، سیلیس ، روی و مواد تبدیل کننده مولکول های آب به نوع شش وجهی به همراه سرامیک هایی با روکش نقره که خاصیت ضد عفونی کنندگی دارند ، در یک میدان گردابی و مغناطیسی قرار گرفته و آبی طبیعی و سرشار از انرژی و دارای اکسیژن محلول و اشباع شده ای را تولید می نماید .

آب آی واتر حاصله از این دستگاه از نظر pH و میکروخوشه ای بودن مشابه دیگر آب یونیزه قلیایی آی واتر حاصله از دستگاه های آی واتر در سطح قلیایی یک می باشد ولی تنها قابلیت آشامیدنی آن مورد توجه است ودر حالیکه دستگاه های آی واتر قادر به تولید چندین نوع آب قلیایی ، خنثی و اسیدی هستند . ( بین 7 تا 11 نوع آب بستگی به مدل انتخابی ) ، این فلاسک ها معمولاً برای مصرف خانگی یا اداری جهت آب شرب استفاده می شوند .

البته اثرات درمان مطلوبی نیز در بیماران مبتلا به دیابت و سرطانی مشاهده شده ، زیرا با افزایش خاصیت آنتی اکسیدانی در آب ، سیستم ایمنی بدن مقاوم تر گشته است .

ظرفیت پارچ 2 لیتر و وزن آن حدود 2 کیلوگرم است و دارای ابعاد 230× 150×355mm )    (W × D × H است .  آب بطری های پلاستیکی که بدلیل ماندگاری بیش از حد و دریافت نور خورشید به " آب مرده " شهرت یافته و نیز آب خروجی از فیلترهای چند مرحله ای تصفیه آب که اسیدی هستند و یا آب لوله کشی که دارای کلر و مواد افزوده شده می باشد .

می توانند بعنوان آب ورودی یا پر کننده ی پارچ آی واتر در نظر گرفته شوند .

دستگاه دارای دو وضعیت 7 و 9 دقیقه ای برای ایجاد گرداب مغناطیسی است که بعد از گشت این زمان ، با تایمر موجود در آن خاموش و آماده ی مصرف می گردد .

مقادیر اندازه گیری شده از آب خروجی بشرح زیر می باشد .

 

- میزان آنتی اکسیدان ( ORP )                                 -180 mv

-   pH  و قلیایی بودن                                             7.5 ~ 8.5

- میکرو خوشه ای شدن                                                 62 HZ

- اکسیژن محلول                     10 mg /l

احساس خوب نوشیدن آبی سرشار از طراوت ، تازگی و مملو از مواد معدنی ، سلامتی و جذب سریع آب در بدن شما ، هدیه ای است که با خرید این دستگاه به خود می دهید .

 

  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی