www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اب یونیزه

درد ناشی از ترش کردن معده معمولاً در قسمت بالای شکم احساس می شود که به تدریج می تواند حاد و حتی به مرور زمان  به زخم های گوارشی منجر گردد .

شاید در بعضی مواقع ما احساس تشنگی و گرسنگی را یکی دانسته و به اشتباه ، غذایی بیش از اندازه بخوریم . در صورتی که آب مناسب و کافی نخوریم احتمال بالا رفتن اسیدیته ی معده و ترش کردن وجود دارد .

حتی خوردن شربت های محتوی آلومینیم که جهت کنترل اسید معده استفاده می شوند اثرات جانبی بر سلول های مغزی خواهند گذاشت . می دانیم که محیط معده اسیدی است و این امر جهت هضم غذا و نابودی میکروب ها و باکتری های مضر ضروری است .

معمولاً Ph معده در حدود 4 است . ان چه در متابولیسم درون بدن ما رخ می دهد این است که پس از آشامیدن آب قلیایی ، موجب افزایش pH داخل معده شده و معده شروع به ترشح بیشتر اسید هیدروکلریک می کند تا دوباره به pH حدود 4 برگردد . در اثر تولید این اسید در معده ، بخش های دیگر بدن شروع به تولید اثر قلیایی می نمایند .

در واقع همانند خود دستگاه آب قلیایی ، خود بدن نیز به تولید همزمان اسید و قلیا می پردازد . مثلاً در روده ی کوچک ، غذا به pH اسیدی وارد شده و لوزالمعده ماده ای قلیایی تولید و مانع آسیب آن غذا به جداره ی روده می گردد .

ماده ی قلیایی حاوی بی کربنات سدیم است و جالب این جاست که خود لوزالمعده برای تولید این ماده ی قلیایی ، هیدرولیک اسید تولید می کند که به جریان خون منتقل و موجب خواب آلودگی پس از خوردن غذا می گردد . این اسید ماده ی اصلی در ترکیبات آنتی هیتامین است اثر مشابهی یعنی خواب آلودگی دارد .

به هر حال در یک بدن نرمال و سالم ، تعادل بین تولید اسید و قلیا وجود داشته و بخشی از بدن اسیدی و بخشی دیگر قلیایی است .

اما مصرف بی رویه ی مواد غذایی باطبع سرد و اسیدی ، نوشیدن نوشیدنی های اسیدی ، آلودگی های هوا و محیط زیست ، حجم اسید تولیدی در بدن را افزایش داده و سیستم قلیایی کننده ی مساوی جهت خنثی سازی تمام این حجم اسیدی وجود نخواهد داشت .

معجزه و شفابخشی آب قلیایی مقابله با اسید های اضافی و ایجاد تعادل در بدن ماست .  

  • ۹۵/۱۰/۲۶
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی