www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دستگاه آب یونیزه

به دعوت شبکه ی یک سیما ، آقای مهندس محمدرضا اکبری کارشناس تصفیه آب از شرکت مهندسی فراز تصفیه ؛ در برنامه ی زنده ی تلویزیونی " خانواده ی یک " در ساعت 10:30 صبح روز پنج شنبه مورخ 95/11/07 حضور یافتند و با مجری محترم آقای شجاعی مهر در خصوص منافع و فواید آب آی واتر ( آب یونیزه قلیایی ) به گفتگو پرداختند .


بخشی از اطلاعات ارائه شده در این گفتگو در این مقاله بیان شده است :

یکی از شگفت انگیز ترین پدیده های جهان ما آب است و بدون آن ، زندگی برای ما انسان ها در کره ی زمین ممکن نیست .

اولین تحقیقات در سیارات دیگر ، برای این که ببینند زندگی ، می تواند وجود داشته باشد یا خیر –کشف و تحقیق در خصوص وجود داشتن آب است .

خداوند برای هر چیز ؛ ویژگی منحصر بفرد و میزان خاص و متعادلی را خلق فرموده است برای مثال آبی که از آسمان می بارد دارای پاکی و فواید بسیاری برای آشامیدن می باشد .

در فصل بهار و پاییز ، آب از طریق رعد و برق موجود در آسمان یونیزه می شود و مولکول های آب به کریستال های ریز تری تقسیم می شود که طراوت و آب رسانی بیشتری را برای گونه های گیاهی و موجودات زنده بوجود می آورد .

حتی وقتی دانه های برف را که در زیر میکروسکوپ دیده اند ، اشکال شش وجهی بسیار زیبا و منظمی مشاهده می کنند .

همانطور که می دانیم آب از یون های هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده که اگر غلظت یون های هیدروژن بالا باشد آب دارای خاصیت اسیدی ( یا طبع سرد ) و چنانچه این غلظت کم باشد آب دارای خاصیت قلیایی ( یا طبع گرم ) خواهد شد .

این میزان هیدروژن را در علم شیمی با عدد pH  شناسایی می کنند که pHزیر7 را اسیدی و   pHبالای 7 را قلیایی می نامند .

شگفتی دیگری که شاهد هستیم این است که بدن ما در هنگام تولد دارای pHحدود 7/4می باشد یعنی در وضعیت تعادل قرار دارد .

در طول زندگی ، رژیم غذایی و مجموعه تعاملاتی که در زمان حیات داریم موجب می شود که بدن ما به سمت اسیدی شدن و ایجاد طبع سرد پیش برود و این موضوع شرایط مساعدی را برای ایجاد بیماری ها فراهم می کند .

محققین ژاپنی موفق به ساخت دستگاه آب یونیزه شده اند که قادر به تولید آب یونیزه و قلیایی است تا با آشامیدن آن ، اثر اسیدی بوجود آمده در بدن ما خنثی شود .

بنابراین امروزه به pH هم ، در استانداردهای مطلوب جهت آشامیدن توجه می شود .

استفاده از فیلترهای معدنی یا قلیایی کننده که در انتهای دستگاه های تصفیه آب گذاشته می شود ، نمی تواند درجه ی pHمورد نیاز بدن را تنظیم کند بلکه حتماً باید از دستگاه آب یونیزه برای تولید آب قلیایی استفاده گردد که چند خاصیت را یکجا برای ما بوجود آورد .

به این ترتیب وجود دستگاه آب یونیزه در منازل می تواند ضمن تامین آبی سالم ، بدن ما را به سمت پاکسازی و دفع سموم بیشتر ببرد و سلامتی ما و " خانوداده ی یک ما " را بیشتر کند .

 




  • ۹۵/۱۱/۲۵
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی