www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

دکتر واربورگ ( برنده ی جایزه نوبل شیمی ) می گوید :

به دلیل اسیدی شدن بدن ؛ گلبول های قرمز ، قادر به انتقال اکسیژن کافی به سلولها و دفع رادیکال های آزاد نمی باشند و در نتیجه سلول ها با کمبود اکسیژن مواجه می شوند و در این شرایط بعضی سلول ها بدون اکسیژن به حیاط خود ادامه می دهند . این سلول ها تبدیل به سلول های سرطانی می شوند و از مغز ما فرمانپذیری ندارند . بافت سرطانی ، اسیدی و بافت سالم ، قلیایی است و این یک قاعده ی بدون استثنا است .

شیمی درمانی و سایر روش های درمان در سرطان ، در محیط اسیدی تاثیر چندانی ندارند .

آشامیدن روزانه ی آب قلیایی ( آی واتر ) اثر مطلوبی در پیشگیری و درمان این عارضه دارد .

آب یونیزه شده دارای آب قلیایی نیز بوده و خاصیت آنتی اکسیدان قوی با ORPمنفی دارد . همچنین این آب ( آب یونیزه قلیایی ) دارای میکروخوشه های بسیار ریزی نسبت به آب معمولی است . تمامی این خواص از انتشارسرطان جلوگیری کرده و بصورت مستقیم یا غیر مستقیم به نابودی سلول های سرطانی کمک می نماید .

این درمان به عنوان یک معالجه ی مجزا بلکه بصورت تکمیلی با روش های دیگر توصیه شده است .

آب یونیزه شده به سه صورت روی سرطان کار می کند . بدلیل آن که آنتی اکسیدان خوبی است یعنی دارای ORPمنفی است می توان رادیکال های آزاد موجود در بدن را خنثی نماید . همچنین مولکولهای اکسیژن بسیاری را برای سلول های سرطانی فراهم می سازد که هم باعث کاهش رشد سرطان و یا کشتن سلول های سرطانی می گردد . این کار با یون هیدروکسیل ( OH-)موجود در آب انجام می شود .

آب یونیزه قلیایی آی واتر مانع رشد و افزایش سلول های سرطانی می گردد . دکتر کی چی موری شیتا در کتاب " حقیقت پنهان سرطان " می نویسد اگر شرایط اسیدی در بدن افزایش یابد ، این مقدار اضافی در جایی در بدن تجمع یافته و اگر این فرآیند غیر سالم سال به سال ادامه یابد ، آن منطقه ی، بدن دچار افزایش اسیدیته شده و سلول ها از بین می روند .

 نوشیدن آب یونیزه ی آی واتر بدلیل قلیایی بودن ، موجب جلوگیری از سرطان خواهد شد .

در آسیا نوشیدن آب قلیایی بطور منظم توسط بیماران مصرف و بخشی از درمان می باشد .

مولکول های آب در بدن ما بصورت آزاد و شناور نیستند بلکه در درون خوشه های بسیار ریزی قرار دارند . میکروخوشه های آب یونیزه بسیار ریزتر از میکروخوشه های آب معمولی هستند . مولکول آب معمولی دارای 12 مولکول آب است . بدلیل بزرگ بودن این میکرو خوشه ها ، مولکول آب نمی تواند به بسیاری از نقاط بدن نفوذ نماید . با کوچک ساختن اندازه ی این میکروخوشه ها به نصف اندازه ی اولیه ، تعداد بیشتری مولکول آب به بخش های مختلف بدن وارد می گردد . شکل شش وجهی آب یونیزه آی واتر آب را مرطوب تر می سازد .

علاوه بر موارد فوق ، آب یونیزه شده مقدار زیادی از سموم تولید شده در بدن را تخلیه می نماید .

دیگر انتی اکسیدان هایی که می تواند با آب یونیزه شده تر شود ویتامین های C و E و مواد معدنی چون روی ، سلنیوم و منگنز هستند .

  • ۹۵/۱۱/۲۷
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی