www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اب قلیایی

-به چه نوعی از آب، آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater  (آب شفابخش) گفته می شود ؟

به آبی که میزان pH آن به دلیل عمل الکترولیز 10-8 باشد. در مقایسه با آب لوله ­کشی، آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater  حاوی مقدار زیادتری یون هیدروکسید(OH-) ، کلسیم و منیزیم می باشد .

2-چرا باید آب کافی در بدن خود داشته باشیم؟

نوسان سیال بر حجم خون و عملکرد سلولی اثر می گذارد که این امر می تواند برای زندگی تهدید آمیز باشد. درصد آب بدن با افزایش سن، کاهش می یابد در نتیجه ترکیب با آب سلولها به میزان کافی روی نمی دهد. لذا می بایست آب کافی در بدن داشته باشیم.


3-چرا باید آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) بنوشیم؟

دلیل اول این است که آب یونیزه قلیایی ، یک آنتی اکسیدان قوی است. آنتی اکسیدان می تواند رادیکالهای آزاد که باعث ایجاد بیماری، پیری و سرطان می شود را خنثی کند. از آنجایی که آب یونیزه (آب  هوشمند ) یک آنتی اکسیدان مایع است، به راحتی جذب بدن می شود .

دلیل دوم این است که، آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater(آب شفابخش) ، pH بدن را به دلیل خواص قلیائیت، تنظیم می کند. رژیم غذایی روزانه، بسیار اسیدی است. نوشیدنی ها، فست فودها و غذاهای فرآوری و استفاده شده در طول سالیان، محیطی را در بدن برای ایجاد بیماری ها فراهم می کنند. به همین دلایل مرگ و میر زیادی در سنین جوانی روی می دهد. با نگه داشتن سطح pH 7/2-9/6، به ایجاد محیطی که اخیراً بیماری ها درآن رشد نکند، کمک می کنیم. با اینکه سالها بدن اسیدی بوده است، به دلیل میزان قلیائیت زیاد در آب یونیزه قلیایی  ، بدن از وجود اسیدها پاک می شود .

سومین دلیل این است که،این آب نسبت به آب معمولی، هیدراته تر است و شامل 5 تا 6 مولکول در هر کریستال است درحالی که آب معمولی شامل 10 تا 13 وملکول در هر کریستال است. کریستال آب یونیزه قلیایی ، از شکل نامنظم 10- 13 مولکول آب معمول، به شکل شش ضلعی که سایز آن نصف سایز معمولی است، تبدیل می شود. کوچک شدن سایز باعث جذب بهتر، نسبت به آب معمولی می شود.

این امر دو دلیل دارد: اول: آب قلیایی نسبت به آب معمولی هیدراته تر است و دوم اینکه آب یونیزه قلیایی به مقدار زیادی ضد سم است.

4-مزه آب یونیزه قلیایی چگونه است؟

آب یونیزه قلیایی ، از آب لوله ­کشی تولید می شوند و در اثر الکترولیز،کلر مازاد و بوی کلر از آب  حذف می­شود. به علاوه، آب آی واتر iWater طعم بهتری داشته و برای نوشیدن گواراتر است .

5-مزایای استفاده از آب یونیزه قلیایی چیست ؟

استفاده از آب  قلیایی  باعث بهبود مشکلات معده( اسهال، کنترل اسید زیاد معده، سوء هاضمه و تخمیر نامناسب در معده و روده) می شود .

لطفاً توجه فرمایید که آب اسیدی برای شستشوی صورت استفاده می­شود، اما آن را نباید بنوشید .

6-چگونه می توانم با آب یونیزه اسیدی، جوشها و آکنه ها را از بین ببرم؟

آب اسیدی باکتری های مضر روی پوست را به صورت طبیعی از بین می برد. همچنین مانند مواد شیمیایی که برای درمان جوش و آکنه استفاده می شود، پوست را نمی سوزاند. برای مطالعه مقاله کامل تر به مقاله ی اب یونیزه قلیایی و درمان آکنه مراجعه  فرمایید .

7-آیا اثرات قلیائیت آب یونیزه قلیایی پس از ماندن به مدت طولانی از بین می رود ؟

pH آب یونیزه  8 تا10 است. وقتی آب برای زمان طولانی نگهداری شود، میزان pH به سمت خنثی بودن می رود، بنابراین توصیه می شود از آب iWater تازه استفاده کنید .

8-آیا استفاده از آب یونیزه در مقابله با دیابت و یا حساسیت پوستی موثر است؟

استفاده از آب یونیزه قلیایی به صورت طبیعی در درمان بیماری های مربوط به معده مثل اسهال، کنترل اسید زیاد معده، سوء هاضمه و ... موثر است .برای مطالعه مقاله کامل تر این جا را کلیک نمایید .

9-از چه نوع آبی برای آبیاری گیاهان می بایست استفاده کرد؟

بعضی آزمایشات نشان می دهد که آب اسیدی یونیزه برای برگها و آب یونیزه قلیایی برای ریشه­ ها مناسب است. لطفاً در نظر بگیرید که استفاده از نوع آب، به نوع گیاه بستگی دارد و انتخاب دقیقتر نوع آب برای گیاهان، نیاز به متخصص دارد.

10- آیا با آب آی واتر ، می توانم غذا درست کنم؟

بله، در حقیقت غذای شما طعم بهتری خواهد داشت و بدن شما مواد مغذی را بیشتر جذب می کند. به این نکته توجه کنید که در حالت قلیایی بیشتر (pH بیشتر) سبزیجات سبزتر خواهند بود، برنج خوش پخت تر و چای و قهوه خوش طعم تر خواهند بود.

11-آیا پختن برنج با آب یونیزه قلیایی باعث طعم بهتر برنج می شود؟

pH  قلیایی باعث الکترولیز نشاسته برنج در طی عمل پخت و در نتیجه کاهش میزان نشاسته و شکر آن می شود. این تغییرات می تواند باعث طعم بهتر برنج شود. تحقیقات بیشتری بر روی این موضوع در حال انجام است .

12- آیا آب یونیزه قلیایی، مواد شیمیایی کشاورزی را از روی سبزیجات پاک می کند؟

میزان مواد شیمیایی بر روی محصولات کشاورزی قابل پیش بینی نیست ولی به طور کلی شستن سبزیجات با آب و بخصوص آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) ، باعث حذف مواد شیمیایی می شود .به ازمایش انجام شده جهت شست و شوی سبزیجات با آب قلیایی مراجعه فرمایید

13- چرا از آب با pH بالاتر را برای پختن می توان استفاده کرد اما به طور مستقیم نمی توان از آن استفاده کرد؟

وقتی آب  آی واتر برای مواردی مثل پختن استفاده می شود، با جوشاندن آب،  pH آن گرایش به خنثی شدن دارد.

 14- در موقع استفاده از آب شفابخش چه مواردی را باید رعایت کرد؟

لطفاً این سه مورد را رعایت کنید :

1-    از خوردن دارو باآب شفابخش خودداری نموده و افرادی که دچار بیماری  فقدان اسید کلریدریک در شیره معده هستند، نیز آب یونیزهiWater ننوشند .

2-    در صورتی که احساس نامطلوبی بعد از نوشیدن آب داشتید یا اگر بهبود آشکاری در خود احساس نکردید، مشورت کنید .

3-    افرادی که بیماری های مزمن دارند و یا دچار ضعف جسمانی هستند، قبل از استفاده از آب شفابخش با دکتر مشورت نمایند .

15- نحوه استفاده از آب یونیزه قلیایی به چه صورت است ؟

اگر از آب یونیزه برای اولین بار استفاده می کنید، میزان pH را 8 تا 8/5 بگذارید (سطح یک) و ابتدا با نوشیدن یک لیوان بر طبق شرایط بدنی شروع به استفاده کنید .

بعد از خوردن 2 هفته میزان pH آب را اضافه کرده و یا میزان آب مصرفی را بر طبق شرایط فیزیکی بدن افزایش دهید .

در صورت رضایت از اثرات نوشیدن از آب ، نوشیدن آب را از 500 میلی لیتر به 1 لیتر در روز افزایش دهید .

16-آیا استفاده آب شفابخش آی واتر  برای بچه ها و افراد مسن بی خطر است ؟

کودکان و افراد مسن در ابتدا می بایست آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater با سطح پایین (pH حدود 7/5 تا8/5)    استفاده کنند و بعد از آن که به استفاده از این آب عادت کردند میزان pH را افزایش دهند.

به علاوه، برای نوزادان ( تا سن 1 سال)، تا وقتی که از شیر مادر و یا شیر تغذیه می کنند، حرکات روده ای متفاوتی با افراد بالغ دارند و استفاده از آب  iWater برای آنها توصیه نمی شود. از زمانی که غذا خوردن کودک همانند غذا خوردن افراد بزرگسال باشد، مشکلی برای نوشیدن آب iWater  وجود ندارد.

17- در صورتی که فردی مشکل معده ندارد و از این آب بنوشد، آیا اسید موجود در معده او خنثی نمی شود؟

اثرات کنترل اسید توسط آب یونیزه قلیایی  سطح یک بسیار کم است، بنابراین خنثی کردن اسید معده در حدی است که باعث اثرات زیانبار نمی شود.نوشیدن آب شفابخش یکساعت قبل و بعد از خوردن غذا توصیه شده است.

اثرات استفاده از آب شفابخش آی واتر iWater به سرعت نشان داده نمی شود اما در صورت استفاده مداوم از آن اثرات آن معلوم می شود.

به علاوه، هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد اثرات نا مطلوب ناشی از استفاده از آب شفابخش آی واتر iWater اعلام نشده است .

18- آیا ممکن است استفاده از آب شفابخش آی واتر  iWater باعث قلیایی شدن بیش از حد بدن شود؟

افرادی هستند که روزانه 1 تا 2 گالن ( 4 تا 8 لیتر ) آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater می نوشند و از اثرات آن استفاده می کنند و بدنشان هم خیلی قلیایی نمی شود. برعکس، یکی از مشکلاتی که برای سلامتی وجود دارد عدم تعادل است که بدن را بسیار اسیدی می کند. pH بدن ما تقریباً بایستی 7 باشد. به دلیل اسیدی بودن بدن ما، با pH 6/6 و یا کمتر، فرصت برای رشد بیماری ها زیاد می شود. pH پایین در بدن می­تواند باعث ایجاد محیطی جهت بروز بیماری ها نظیر ورم مفاصل، سرطان و .... شود. افرادی که عموماً بدن بیماری دارند، pH بدن آنها پایین است( منظور از این pH، pH خون نیست، چون pH خون در حدود 7/4 پایدار می ماند). بیماری ها در شرایط و محیط اسیدی بهتر رشد می کنند.

19- آیا از آب شفابخش آی واتر iWater می توان برای تهیه شیر بچه استفاده کرد؟

 برای بچه ها و یا نوزادان، استفاده از آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater تا زمانی که حرکات روده آنها به شکل انسان بالغ در آید، توصیه نمی شود.

20- آیا استفاده از این آب برای زنان حامله و بارور بی خطر است ؟

 تا به حال گزارشی در خصوص ایجاد مشکل ناشی از استفاده از این آب گزارش نشده است، در صورت مشاهده نشانه ای، با پزشک خود مشورت کنید .

زمانی که با پزشک مشورت می کنید این سه نکته را اعلام نمایید :

1-    نشانه های بهبود  در مقابل امراض معده( اسهال، سوهاضمه، کنترل میزان اسید و ....) که با استفاده از  آب شفابخش مشاهده شده است.

2-    آب یونیزه قلیایی ، از الکترولیز به دست آمده است .

3-    میزان کلسیم، منیزیم و ..... نسبت به آب لوله کشی بیشتر است .

21- آیا با آب آی واتر iWater(آب شفابخش) ، می توان دارو استفاده کرد؟

برای خوردن دارو ، از آب خنثی می بایست استفاده شود. و استفاده­ از آب یونیزه  اگرچه به  تنهایی موثر است اما همراه با دارو نباید نوشیده شود .

22- چرا ظروف آلومینیومی بعد از استفاده از آب یونیزه قلیایی به رنگ مشکی در می آیند؟

با استفاده از آب یونیزه قلیایی در ظروف آلومینیومی، به دلیل ته نشین شدن هیدروکسید آلومینیوم سفید رنگ، ظروف ممکن است لکه دار شوند. وقتی هیدروکسید آلومینیوم ته نشین شده در ظرف گرم شود، به رنگ سیاه در می آید.

توصیه می شود برای استفاده و نگهداری از آب یونیزه قلیایی از ظروف استنلس استیل(stainless steel ) استفاده شود.

23- من از آب چاه استفاده می کنم. وقتی این آب را می جوشانم اتفاقی روی نمی دهد اما وقتی این آب را به آب یونیزه قلیایی تبدیل می کنم و آنرا می جوشانم، به رنگ قهوه­ای روشن در می آید. دلیل آن چیست؟

آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater دارای مقدار زیادی آهن است بنابراین احتمال دارد که رنگ آن تغییر کرده و در طی عمل اکسیداسیون، آهن موجود در آن، به رنگ قهوه ای روشن درآید. (جوشاندن آب سرعت عملکرد را افزایش می دهد.)

وقتی pH بالاست، درجه­ی تغییر رنگ نیز بالا می رود، بنابراین میزان pH را کاهش دهید.

24- در موقع استفاده از آب یونیزه قلیایی اسیدی برای شستن صورت چه مواردی را باید رعایت کرد؟

موارد زیر را رعایت کنید :

1-    افرادی که دارای حساسیت های پوستی هستند می بایست قبل از استفاده از این آب، با پزشک خود مشورت نمایند.

2-    در صورتی که با استفاده از آب اسیدی احساس نامطلوبی بر روی پوست خود دارید، استفاده از آنرا متوقف کرده و با پزشک خود مشورت کنید .

3-    موقع شستشوی صورت، چشمان خود را بسته نگاه دارید.

25- از آب اسیدی چه استفاده هایی می شود ؟

دستگاه آب یونیزه قلیایی را در کاتد و همزمان آب یونیزه اسیدی را در آند تولید می کند. آب اسیدی قوی اثرات ضد عفونی دارد بنابراین برای شستشوی صورت یا شستن ظرفها و یا غیره استفاده می شود .

26-  آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater  برای چه مدتی به صورت یونیزه باقی می ماند؟

آنتی اکسیدان (یون هیدروکسیل) در حدود 18-14 ساعت باقی می ماند، pH بالاتر (با قلیائیت بیشتر) برای حدود 1-2 هفته باقی می ماند. کریستال مولکولهای با سایز کوچک تر برای 1 تا 3 هفته یونیزه باقی می ماند .

27- آیا آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) اثرات نامطلوب بر بدن دارد؟

قطعاً خیر، آب اسیدی را هرگز ننوشید، تاکنون موردی در رابطه با اثرات نامطلوب استفاده از آب یونیزه  در صورت استفاده صحیح از آن مشاهده نشده است.

28- چه کسانی می بایست آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater بنوشند؟

آب یونیزه برای تمام افراد خوب است. این شامل بچه ها، بالغین، سالمندان و یا حتی حیوانات خانگی می شود .

29- آیا برای نصب دستگاه لوله کشی نیاز هست؟

در صورت استفاده از شیرآلات متداول خیر، افراد عادی قادر به نصب این دستگاه هستند .

30-  آّب شفابخش آی واتر  iWater برای خانم­های باردار مفید است ؟

مصرف آب یونیزه قلیایی آی واتر ، سیستم ایمنی مادران جوان را در مقابل عفونت و ویروس بیمه کرده و می تواند از پیری زودرس اندام های درونی در دوره بارداری محافظت کند. همچنین یبوست که در سه ماهه اول بارداری ایجاد می گردد مرتفع و آنتی اکسیدان بالا در آب یونیزه قلیایی آی واتر به سالم ماندن جنین کمک می نماید .

31- اثرات استفاده از آب شفابخش آی واتر iWater بر ورزشکاران چیست؟

با استفاده از آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater قوی، سطح اکسیژن خون بالا می رود. این امر، بنیه فرد و قدرت تحمل را بالا برده و بافت عضلات و ارگانهای مختلف بدن را به دلیل اکسیژن بالای موجود در آن، تقویت می­کند.

32- چرا بایستی کلر را از آب نوشیدنی حذف کرد؟

بیشتر افراد از خطرات کلر آگاهی ندارند و تحقیقات زیادی نشان می دهد که کلر موجود در شیر آب بتدریج باعث تحریک پوست شده و حتی ایجاد اگزمای پوست می کند.

آب کلرزده شده شامل ترکیب شیمیایی به نام تری هالومتان است که باعث ایجاد سرطان می شود. این مواد شیمیایی که به نام Organochloride مشهور هستند، به خوبی تجزبه نمی شود و عموماً در بافتهای چربی بدن(سینه، سایر بخشهای چربی، شیر مادر و خون) جمع می­شوند. Organochloride  می­تواند باعث تغییر در DNA شده و سیستم دفاعی بدن را متوقف کند و در رشد طبیعی سلولها اختلال ایجاد می کند.

کلر باعث بدتر شدن بیماری آسم نیز می شود. تحقیقات نشان می دهد کلر و محصولات جانبی کلر باعث بروز سنگ مثانه، سرطان سینه و روده می شود.

33- چرا بعضی از افراد در اولین بار استفاده از آی واتر iWater دچار سردرد و اسهال می شوند؟

سایز کریستال مولکولهای آب یونیزه قلیایی نصف سایز کریستال مولکولهای آب معمولی است. از این آب گاهی با عنوان آب کاهش یافته یاد می شود چون تعداد کریستالهای آن از 12 عدد به 6 عدد کاهش یافته است. بنابراین این آب هیدراته بوده و به راحتی در تمام بافتهای بدن جریان می یابد و مواد سمی را از بدن حذف می کند. این خاصیت سم زدایی در بعضی افراد باعث سردرد و یا اسهال   می­شود. بهتر است در شروع از سطح قلیایی یک و یا مخلوطی از این سطح و آب خنثی استفاده گردد.

34- مزیتهای دستگاه آب شفابخش آی واتر iWater نسبت به دستگاه RO یا تقطیر چیست؟

دستگاه RO و تقطیر، تمام مواد معدنی را از بین می برد اما دستگاه یونیزه قلیایی مواد معدنی مثل منیزیم و کلسیم را نگه می دارد و مواد سمی و مضر را حذف می کند. آب ناشی از دستگاه RO و تقطیر، بسیار اسیدی است (pH: 4.5-5.7) و بنابراین بدن ما را اسیدی می کند. آب یونیزه قلیایی ، عدم تعادل اسیدی/قلیایی را از بین می برد. به دلیل اینکه آب تولیدی دستگاه RO و دستگاه تقطیر بسیار اسیدی بوده و مواد معدنی را نیز حذف کرده اند، توصیه می شود از این آب استفاده نکنید.

در حالیکه آب تولیدی RO و دستگاه تقطیر به صورت قوی "اکسیدان" است، آب یونیزه قلیایی آی واتر  iWater به میزان زیاد "آنتی اکسیدان" است.


35 - آیا افزودن فیلترهای قلیایی مرحله ی هفتم در تصفیه آب چند مرحله ای می تواند به قلیایی شدن آب کمک کند ؟

همانطور که گفته شد آب خروجی از دستگاه R . O  ( دستگاه تصفیه آب چند مرحله ای ) دارای pH اسیدی است و با توجه به سرعت آب عبوری از لوله ها ، فرصت چندانی ، برای تاثیرگذاری مواد معدنی موجود در این فیلترها به آب وجود ندارد و تغییرات pH بسیار جزئی است ، ضمن آن که بدلیل عدم مشاهده ی عملکرد داخل فیلتر قلیایی و ارزیابی کیفی آن نمی توان فهمید که تاثیر مواد معدنی داخل فیلتر حتی جزئی چه زمانی به اتمام رسیده است .

در حالیکه در دستگاه های آب قلیایی آی واتر ، میزان pH ، میزان آنتی اکسیدان و گذر آب بصورت دیجیتالی در صفحه ی نمایش قابل مشاهده بوده و مصرف کننده از آنچه می نوشد اطلاع خواهد داشت .

  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی