www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

اب قلیایی

4- فیلتر:

فیلترها در درون دستگاه آی واتر (آب یونیزه قلیایی)، وظیفه حذف مواد معلّق، طعم، رنگ و یا بوی نامطلوب را برعهده دارند.
شرایط بهینه آنست که دستگاههای آی واتر (آب یونیزه قلیایی)، تنها دارای یک فیلتر ترکیبی باشند چرا که در اکثر مناطق شهری، آب تصفیه شده در لوله کشی جریان دارد، املاح معدنی آب در حد مطلوب تنظیم شده و هم چنین مواد معلق، طعم، رنگ و یا بوی نامطلوب در اکثر شهرهای بزرگ وجود ندارد. حال اگر شرایط مطلوب در آزمایش اولیه آب موجود نباشد کارشناسان این شرکت فیلترهای احتمالی مورد نیاز را جهت حذف موارد فوق و یا حتی کاهش مواد جامد محلول (TDS) معرفی و نصب خواهند نمود. تعویض فیلترها در محصولات آی واتر iWater به گونه ای است که در بیشتر مواقع توسط خود مشتری انجام می پذیرد و هزینه های اضافی پرداخت نمی گردد.

 

در دستگاههایی که دو فیلتر دارند، فیلتر دومی، وظیفه افزودن مواد معدنی را دارد که برای آب شهری، بخصوص در شهرهای بزرگ ایران کاربردی ندارد، چون این کار، باز هم موجب افزایش TDS (مجموع مواد جامد محلول) و گرفتگی پلیتها خواهد بود. به طوریکه در بخش پلیت ها گفته شد، این فیلترها برای TDS (مجموع مواد جامد محلول) کمتر از 100ppm کاربرد دارد.

فلوراید و نظایر آن در حد استانداردهای جهانی در آب وجود دارد و دغدغه ای جهت حذف آنها نباید داشت. شایان ذکر است افزودن چنین موادی برای سازمان آب هزینه بر است ولی بنابرتوصیه بهداشت جهانی و استانداردهای آب عملی می گردد.
این شرکت متناسب با کیفیت آب منزل شما که بسته به محدوده سکونت شما دارد (در شهر بزرگی مثل تهران کیفیت آب در مناطق مختلف، متفاوت می باشد.) نسبت به معرفی و نصب فیلترهای پیش تصفیه مناسب اقدام می نماید و خدمات پشتیبانی خود را در سالیان متمادی و با قیمت مناسب و نیز بدون تغییرهای ناگهانی در قیمت ارائه می نماید. دستگاه های با پلیت 7 و 9، برای کیفیت آب ورودی با TDS (مجموع مواد جامد محلول) کمتر از 100ppm طراحی شده است که برای مناطقی مثل ایران، عملکرد مناسبی ندارند.

5- ابعاد دستگاه:

حداکثر عرض و ارتفاع ابعاد دستگاههای ژاپنی و تایوانی آی واتر iWater در حدود 200mm (عرض) و 300 (ارتفاع) و ابعاد دستگاه کره ای مدل iWater-NEXUS، (عرض)272mm و 365mm (ارتفاع) است.


بدیهی است وجود زیبایی و اندازه دستگاه تصفیه آب در داخل آشپزخانه و مجاور سینک، از پارامترهای مهمی است که خانمهای خانه دار و با سلیقه ی ایرانی به آن اهمیت ویژه ای می دهند.

6- رنگ آمیزی:

تنوع رنگ محصولات ارائه شده توسط این شرکت، با سلیقه های مختلف تطبیق داشته و انتظار خریداران محترم را برآورده خواهد ساخت.


همچنین درخواست مشتریان محترم جهت رنگ دلخواه عملی خواهد گشت.

7- انتخاب pH دلخواه:

بیشتر دستگاههای تولید آب یونیزه آی واترiWater ، قابلیت تنظیم pH دلخواه را در هر یک از کلیدهای خود داراست.
مثلاً در چهار ردیف آب قلیایی که برای مصارف آشامیدن، آماده کردن چای و قهوه، پختن غذا و شستشوی میوه می باشد و نیز در دو ردیف اسیدی که برای شستن صورت و ضدعفونی بکار میرود، مصرف کننده می تواند pH را براساس شرایط خود و خانواده و یا حتی براساس TDS (مجموع مواد جامد محلول) آب ورودی به دستگاه تنظیم نماید در حالیکه در برخی دستگاههای دیگر شرکتها، چنین انتخابهایی مقدور نیست.

8- نمایش پارامترهای آب:


مشاهده میزان آب عبوری از دستگاه، نمایش pH ، مقدار آنتی اکسیدان و عمر فیلتر به صورت دیجیتالی، از دیگر مزایای دستگاههای آب یونیزه آی واتر iWater در برخی مدلها می باشد.

9- حفظ و تامین استانداردها:

در اغلب دستگاه های آی واتر (آب یونیزه قلیایی)؛ استانداردهای مهم و اصلی نظیر ISO برای مدیریت کیفیت، FDA جهت استفاده از مواد درجه یک و منطبق با صنایع غذایی و بهداشتی، CE استاندارد اروپا برای وسایل الکتریکی و غیره وجود دارد. علائم مختلف دیگر، مربوط به تندیس ها و جوایزی است که شرکتها دریافت نموده اند که معمولاً در تمامی شرکتها اعم از ژاپنی، تایوانی، کره ای و همچنین شرکت فراز تصفیه در ایران دیده می شود. شایان ذکر است سازمانهایی نظیر سازمان آب در ایران، بیشتر به کیفیت آبها توجه دارند تا ساختار درونی دستگاه های تصفیه آب و به طوریکه در بخشهای پیشین نیز گفته شد، کیفیت آب هم به TDS (مجموع مواد جامد محلول) بستگی داشته که حتی در برخی مناطق شهری، در صورت استفاده از تعداد پلیت بیش از اندازه، از حالت مطلوب خارج خواهد گشت.

بنابراین اگر استاندارهای جهانی و معتبر را در کالای انتخابی خود می بینید، به خرید آن مطمئن باشید چون پشتوانه اعتماد شما بر مبنای دانش متخصصان آن موضوع قرار گرفته است.
  • ۹۵/۱۲/۰۳
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی