www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater  باعث  پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان و بیماری قند می شود. به دلیل وجودمقدار زیادی کلر در آب شهرها و با توجه به قدرت سرطان زایی بالای این ماده، یکی از راه های پیشگیری از سرطان، بهبود بخشیدن به کیفیت آب آشامیدنی خود با نوشیدن آب یونیزه قلیایی است که عاری وجود کلر می باشد.

هم چنین میزان قند خون، با نوشیدن مرتب آب یونیزه قلیایی به سمت حد عادی رفته و به تنظیم قند خون و بهبود وضعیت بیماری قند کمک می کند.


نقش باکتری های روده در سرعت بخشیدن به آلزایمر


تحقیقی تازه نشان داده است که باکتری های روده می توانند سهم و نقش مهمی در تسریع بیماری آلزایمر که رایج ترین نوع زوال عقل به شمار می رود داشته باشند .

محققان  دریافته اند که موش های مبتلا به آلزایمر ترکیب متفاوتی از باکتری های روده ای را در مقایسه با موش های سالم دارند . در موش های بدون باکتری پلاک بتاآمیلوئید ( beta – amyloid plaque )  تا حد قابل توجهی کمتر دیده شد . این توده هنگام ابتلا به بیماری آلزایمر در رشته های عصبی تشکیل می شود .

(( فریدا فک هالنیوس )) از دانشگاه لوند در سوئد  گفت : باید توجه کرد پلاک در مغز موش هایی که به طور کامل فاقد باکتری بودند به میزان بسیار کمتری گسترش یافته بود . این نتایج بدان معنا می باشد که اکنون ما می توانیم شروع به تحقیق کنیم تا راهی بیابیم که جلوی بیماری را بگیرد یا شروع آن را به تاخیر بیندازد .  ترکیب میکروبی روده بستگی به باکتری هایی دارد که ما هنگام تولد از طریق ژن ها و رژیم غذایی مان دریافت می کنیم .

پس می توانیم نتیجه بگیریم که برطرف کردن باکتری های روده می تواند راهی برای درمان آلزایمر باشد . 

 

درمان آلزایمر با آب قلیایی


 

با خوردن آب آی واتر ( آب یونیزه قلیایی ) روده از باکتری ها و توده های مضر پاک سازی خواهد گردید و به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به سلامتی بدن کمک خواهد شد .

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی