www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دستگاه آب یونیزه

آب یونیزه قلیایی آی واتر از نظر ویژگی و طعم  شبیه به آب چشمه های طبیعی است که تازه از ذوب شدن یخ ها در کوهستان جاری شده باشد اگر نوشیدن از این نوع آب را تجربه کرده باشید متوجه این مساله خواهید شد که  آب یونیزه قلیایی مانند آب چشمه بسیار سبک است به طوری که اگر 3 لیوان از آب قلیایی ای واتر را پشت سر هم و بدون فاصله ی زمانی بنوشید اصلا از نوشیدن آن اذیت نخواهید شد . همین مزیت آب یونیزه قلیایی آی واتر سبب می شود که شما به راحتی بتوانید روزانه حداقل 8 لیوان از این آب ( آب یوینزه قلیایی ) را بنوشید . دقیقاً مانند آب جاری شده از چشمه های طبیعی که هر اندازه که بنوشید باز هم از نوشیدن آن نمی توانید دست بکشید.


نگهداری از آب یونیزه قلیایی

طراوت ، تازگی و نفوذپذیری بالای آب یونیزه قلیایی آی واتر موجب می گردد که توصیه ی آشامیدن این آب به صورت تازه باشد ( یعنی همان زمانی که از خروجی دستگاه خارج می شود . ) البته به دلیل عبور آب از پلیت ها و قلیایی شدن آب خروجی از دستگاه ولرم است و شاید نتوانید این درجه از آب را به راحتی بنوشید که ما پیشنهاد می کنیم از قبل آب قلیایی را در قالب های یخ ریخته و اجازه بدهید تا منجمد شود  و بعد قطعه های یخ آب قلیایی را داخل آب قرار دهید تا درجه حرارت آن برای نوشیدن مناسب شود ..

اما اگر تمایل به نگهداری از آب قلیایی آی واتر دارید بهتر است آن را در بطری شیشه ای ذخیره کرده و در طول 24 ساعت در دمای اتاق یا کمتر از 48 ساعت در یخچال نگهداری کنید البته در صورت ان که بیشتر از این زمان نگهداری شود. 

البته به این معنا نیست که این آب خراب شده است بلکه به مرور زمان از خاصیت قلیایی بودن آب کم می شود و نزدیک به حالت خنثی می شود .

طرز تهیه آب قلیایی

شاید شنیده باشید که در مورد آب های زیاد مانده در بطری های پلاستیکی که بصورت آب معدنی یا تصفیه شده فروخته می شوند " آب مرده " می گویند . آب طبیعی ، شرایط احیاء و شفای درونی را در خود داشته و تکنولوژی جدید در خدمت سلامتی ؛ وضعیت مشابهی را برای ما فراهم آورده است . اما باز هم اگر در شرایطی قرار داشتید که به دستگاه های آب یونیزه قلیای دسترسی نداشتید می توانید از دستگاه های سری سفری آی واتر استفاده کنید .با توجه به این که یکی از اهداف  شرکت مهندسی فراز تصفیه داشتن جامعه ای سالم است و سلامت شما هموطنان عزیز از آرزوهای این شرکت می باشد به همین دلیل ما برای زمانی که شما به دستگاه های تولید کننده آب قیلیای دسترسی ندارید برایتان محصولاتی را آورده ایم که یتوانید در تمام مدتی که خارج از منزل هستید  از آب قلیایی استفاده نمایید . مثلا در هنگامی که مجبور شده اید از آب معدنی استفاده نمایید می توانید آب معدنی را داخل فلاسک قلیایی ای واتر ( اطلاعات این محصول را می توانید در قسمت محصولات ،  سری سفری مطالعه نمایید ) بریزید و پس از گذشت  20 دقیقه از یک آب خوب استفاده نمایید و دیگر نگران مشکلات آب های موجود در بطری های پلاستیک و سلامتی خود نباشید .


در صورت هر گونه سوال در مورددستگاه های آب قلیایی می توانید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید .

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی