www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


تصفیه فاضلاب بیمارستانی

همان‌گونه که پیش‌تر اشاره شد که این مقالات را می توانید در سایت رسمی شرکت مهندسی فراز تصفیه مطالعه نمایید .

 آشغال‌گیری از جمله روش‌های فیزیکی تصفیه فاضلاب به‌شمار می‌رود. استفاده از آشغال‌گیر موجب ممانعت از ورود شن و ماسه و ذرات درشت به واحدهای تصفیه فاضلاب می‌گردد. استفاده از این تجهیزات در حفاظت از تجهیزات سیستم تصفیه فاضلاب از جمله پمپ‌ها، همزن‌ها، لوله‌ها و سایر تجهیزات مکانیکی تصفیه‌خانه‌های تصفیه فاضلاب در برابر آسیب‌دیدگی احتمالی بسیار مؤثر است.

آشغال‌گیرهایی که در سیستم تصفیه فاضلاب به‌کار گرفته می‌شوند معمولا فلزی بوده و با نصب در مسیر جریان فاضلاب از ورود نخاله‌ها و آلاینده‌های جامد و درشت به استخرها و حوضچه‌های تصفیه فاضلاب ممانعت می‌کنند. شبکه توری یا میله‌ای آشغال‌گیرها می‌تواند ریز یا درشت باشد. هم چنین پاک ‌سازی آشغال‌گیرها به دو روش مکانیکی و دستی امکان‌پذیر است. آشغال‌گیرها به‌ صورت سفارشی و بنابه ابعاد کانال و میزان جریان ورودی فاضلاب طراحی و ساخته می‌شوند.

آشغالگیر دستی در تصفیه فاضلاب

        یک دستگاه آشغالگیر دستی به منظور جلوگیری از ورود اجسام معلق شناور به داخل واحدهای تصفیه در نظر گرفته شده که مشتمل بر شبکه میله ای قابل جابه جایی ، قاب کشویی استقرار شبکه، سبد فلزی جمع آوری آشغال و پاروبک جمع آوری آشغال می باشد .

آشغالگیر عموما" جهت تأمین مقاصد زیر تعبیه می گردد:

1)      حفاظت پمپ ها , لوله های لجن و حوضچه های ته نشینی در مقابل گرفتگی

2)      خوشایند کردن وضع ظاهری واحدهای مختلف تصفیه خانه

3)      تأثیر کامل مواد ضد عفونی کننده (نظیر کلر) به فاضلاب تصفیه شده (مواد ضد عفونی کننده بر روی مواد جامد تأثیر چندانی ندارد.)

آشغالگیر مکانیکی در تصفیه فاضلاب

دستگاه های آشغالگیر مکانیکی متشکل از شبکه ی جمع آوری آشغال ها ، بازو و چنگک متحرک ، موتورگیربکس و شاسی فلزی به همراه چرخ زنجیرها ، یاتاقان ها و زنجیرهای مخصوص می باشد که در فواصل زمانی مشخص توسط تایمر روشن شده و آشغال های موجود در پشت شبکه را جمع آوری و به پشت دستگاه میریزد .

 

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی