www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


اب قلیایی

اکسیداسیون، عملکرد منظم برای متابولیسم سلولی، برای گرفتن الکترون از مولکولهاست. این مولکولها (به آنها رادیکال آزاد گفته می شود) برای بازیافت خود از مولکولهایی که در نزدیکیشان است الکترون می گیرند. مولکول الکترون از دست داده نیز از مولکول دیگر نزدیک خود، الکترون می گیرد و این روند ادامه می یابد. این روند وقتی خاتمه می یابد که الکترون از مولکولی گرفته شود که دارای الکترون اضافی است. این مولکول با نام آنتی اکسیدان شناخته می شودو از مواد مغذی نظیر ویتامین C و E و  سلنیوم و دیگر موارد تامین می شود.

تحقیقات نشان می دهد اکسیداسون باعث ایجاد پیری زود رس و ابتلا به بیماری ها شود. آلودگی ها، مواد شیمیایی، مواد افزودنی در غذاها و آنتی بیوتیک ها باعث سرعت در اکسیداسیون شده و نیاز به آنتی اکسیدان در بدن را بالا می برند.

ما روزانه غذاهای فرآوری شده ای می خوریم که ویتامین ها و آنتی اکسیدان موجود در آن حذف شده است. برای بالا بردن میزان آنتی اکسیدان به بدن می توان از ویتامین E C, و مواد مشابهی که نرخ بیماری های قلبی و سرطان را پایین می آورد استفاده کرد.

آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب هوشمند)، مانند این مکمل ها حاوی میزان سرشاری از آنتی اکسیدان های طبیعی با کیفیت بالاست. این آب آب شفابخش به راحتی جذب بدن می شود. لذا می توان از این آب برای جذب آنتی اکسیدان استفاده نمود.

دلیل علمی مفید بودن آب یونیزه

بدن شما به انرژی ذخیره شده در غذا ها با اکسید کردن آنها دست می یابد. این فرآیند باعث ایجاد محصولات جانبی و مواد زائدی مثل رادیکال های آزاد می شود. بسیاری از این رادیکال های آزاد توسط سلول ها برای عملکردهای سودمندی نظیر علامت دهی به سلول ها و محافظت از سلولهای در برابر پاتوژن ها استفاده می شوند. عدم تعادل بین تولید و قابلیت سلولها برای سم زدایی از این رادیکال های آزاد منجر به صدمات اکسایشی می شود.

رادیکال های آزاد می توانند به پروتئین ها و چربی ها صدمه بزنند. فرض بر این است که صدمه بر DNA افراد توسط رادیکالهای ازاد، دلیل اصلی برای ایجاد سرطان است. هم چنین عقیده بر این است که کاهش های پیوسته توسط رادیکالهای آزاد دلیل اصلی عوارض ناشی از افزایش سن می باشد.

تحقیقات پزشکی خرابی های رادیکال های آزاد را به گستره وسیعی از بیماری ها نظیر سرطان مفاصل، گرفتگی رگ ها، بیماریهای قلبی، بیماری فشار خون، آلزایمر، پارکینسون و دیابت ارتباط می دهند.

وظیفه آنتی اکسیدان در بدن، دادن الکترون به مولکولهای رادیکال آزد و در نتیجه خنثی شدن آن هاست. بنابراین افرادی  که غذاهای با سطح بالای آنتی اکسیدان استفاده می نند، نظیر ویتامین A, C , E و کسانی که آب یونیزه قلیایی می نوشند، فاکتور ریسک ابتلا به بیماری سرطان  و بیماری و حمله های قلبی درآنها کمتر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی