www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

دستگاه آب یونیزه

غذاهای اسیدی، آب اسیدی و محصولات اسیدی دیگر که در زندگی استفاده می کنیم، باعث ایجاد بیماری های زیادی می شوند. اسید زیاد موجود در بدن و جریان خون ،  باعث ته نشین شدن مواد معدنی در مفاصل  و شریان ها شده که این باعث کاهش محدوده حرکتی و ایجاد آماس مفاصل شود.

بالاترین راندمان بدن انسان زمانی است که pH بدن 7.365  باشد. در این pH ، سلول های بدن بهبود می یابند. با داشتن رژیم غذایی  قلیایی، نوشیدن آب یونیزه قلیایی iWater و اصلاح روش زندگی برای جلوگیری از اسیدی شدن بدن (سیگار کشیدن ، تنش های عصبی همه باعث ایجاد اسید می شوند)، می توانید اسید و پروتئین بیش از اندازه موجود در بدن را حذف نمائید. یک محیط قلیایی به کاهش وزن و نیز درمان شمار زیادی از بیماری ها منجر می شود.

مزایای آب قلیایی برای بردن در مقالات پیشن آورده شده است و می توانید اطلاعات کامل در رابطه با اب قلیایی آی واتر را در سایت www.iWater.ir مطالعه نمایید . در این مقاله می خواهیم مزایای آب اسیدی آی واتر را بیان نماییم .

 موارد استفاده از آب اسیدی iWater عبارتند از:

-          سلامتی و بهداشتی

-          جمع کنندگی و قابض بودن

-          اثر قوی در سفت کردن پوست

-          پاک کنندگی قوی

-          اسیدی ضعیف برای زیبایی پوست

آب اسیدی آی واتر اثرات مخصوصی برای سفت کردن پوست دارد. این آب کمک می کند که منافذ پوست بعد از یک حمام گرم و یا شستن صورت بسته شود.

توجه: آب یونیزه اسیدی بآی واتر رای نوشیدن نیست.

در کل می توان گفت آب اسیدی آی واتر اثر بسزایی بر روی پوست دارد و می توان پس از مدتی استفاده از این آب ( آب اسیدی )  اثر آن را روی پوستتان احساس نمایید

 

  • ۹۵/۱۲/۰۹
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی