www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب یونیزه

افرادی که از آب یونیزه قلیایی آی واتر استفاده می کنند می گویند نوشیدن آب یونیزه قلیایی، فرآیند افزایش سن را کند کرده و از خراب شدن دندان ها و مشکلات در استخوان ها جلوگیری می کند. این بدان دلیل است که رژیم روزانه افراد اسیدی بوده که باعث می شود تعادل pH خون بر هم زده شود و مواد معدنی مهم مثل منیزیم و کلسیم را از استخوان ها ، مفاصل و دندان ها می گیرد. هم چنین استفاده روزانه از آب یونیزه قلیایی آی واتر از ایجاد بیماری های استخوانی مثل آرتروز، پوکی استخوان جلوگیری می کند .

تحقیقاتی که توسط دکتر سوزان براون و راسل جف انجام شده بیانگر وضعیت نامطلوب استخوانی در ساکنین آمریکای شمالی است . پوکی استخوان یک بیماری خاموش ناشی از زندگی مدرن امروزی است که نتیجه ی اسیدی شدن مزمن بدن می باشد و مواد معدنی ما را می رباید .

رشد خود  استخوان ها پس از سن بلوغ متوقف می گردد ،  اما بافت استخوانی حتی در بزرگسالان نیز تغییر می کند . بافت استخوان های ما بصورت پیوسته در یک سیکل تکراری تخریب و بازسازی می شود . در انسان های سالم تعادلی بین تخریب و بازسازی بافت های استخوانی وجود دارد . بازسازی اصولی و صحیح بصورتی است که در هر پنج سال ، نیمی از بافت اصلاح گردد .

این بدین معناست که در یک دوره ی ده ساله  ، یک شخص سالم دارای یک ساختمان اسکلتی جدیدی خواهد بود .

در تحقیقات جدیدی که انجام شده انسان های متمدن امروزی ، نیمی از زنان در سنین بالای 65 سال و یک پنجم مردان در این محدوده ی سنی دچار پوکی استخوان می شوند .

هزینه های درمانی مستقیم در اختصاص به بیماری پوکی استخوان 14 بیلیون دلار در سال است . این رقم یک سوم هزینه های درمانی در آمریکای شمالی است .

میزان کلسیم موجود در استخوان ها معادل 50 ~ 65000   میلی اکی والان و منیزیم 1060 ~ 1600  میلی اکی والان می باشد که در صورت رعایت رژیم غذایی مناسب حفظ می گردد . از آن جا که کوچکترین تغییر در pH ، روی استخوان ها تاثیر می گذارد حفظ pH در حالت تعادل در محدوده ی 7.35 ~ 7.45 دارای اهمیت بوده و خوردن میوه ها ، سبزیجات ، حبوبات و آب آی واتر قلیایی تا حد زیادی می تواند از اثرات تخریبی اسیدی شدن بودن  واستخوان ها جلوگیری نماید .

 

  • ۹۵/۱۲/۱۰
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی