www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب یونیزه

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که :

سوال : چرا دستگاه های تصفیه آب چنذد مرحله ای زیر سینکی ( دستگاه تصفیه آب RO   ) با وجود فیلتر قلیایی باز هم نمی توانند آب را قلیایی کنند و خواص آب های یونیزه قلیایی را داشته باشند ؟

جواب : در دستگاه های تصفیه آب چند مرحله ای زیر سینکی  ( دستگاه تصفیه آب RO  ( ، تجهیزاتی برای یونیزه کردن آب وجود ندارد و به همین دلیل نتایج و فواید آب یونیزه هم در آن ها وجود ندارد. کریستال های آب به صورت شش وجهی تغییر نکرده  و بدن ما تأثیرات آب هوشمند آی واتر ( iWater) را دریافت نخواهد نمود.  هم چنین به دلیل یونیزه نشده ، یون -OH (عامل آنتی اکسیدان ) تولید نمی شود و در نتیجه اثرات معکوس نمودن پیری به دلیل آنتی اکسیدان موجود در آب یونیزه قلیایی iWater ، در آب های تصفیه شده از دستگاه های چند مرحله ای زیر سینکی  وجود نخواهد داشت. حتی در زمانی که فیلتر قلیایی را در مرحله ی آخر دستگاه های تصفیه آب چند مرحله قرار می دهیم باز هم به دلیل این که آب با سرعت بالا از این فیلتر عبور می کند امکان ندارد که آب قلیایی شود .

در دستگاه های آب قلیایی iWater (آب شفابخش) ، درجه آنتی اکسیدان نیز به دلخواه قابل تغییر بوده و خواص درمانی و شفابخشی آب قلیایی  iWater برای افراد مختلف ، قابل  انتخاب خواهد بود. و با توجه به نیاز افراد هر نوع آبی که مد نظرشان باشد را می توانند انتخاب نمایند و با تولید آن توسط دستگاه تصفیه آب قلیایی استفاده نمایند .

 

  • ۹۵/۱۲/۲۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی