www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

نی تصفیه آب چیست ؟

آب قلیایی

کوهنوردان ، طبیعت گردها ، شکارچیان و مردمی که تعطیلات آخر هفته ی خود را به طبیعت و پیک نیک می روند ممکن است با کمبود آب سالم و کافی مواجه شوند نی تصفیه آب فیلتری کوچک و قابل حملی است که می توان  آن را در طبیعت استفاده نمود . از آن جا که آب هایی که در طبیعت می بینم سالم نیستند ، ممکن است افراد را به بیماریهای گوارشی ، وبا و .... دچار کنند .

حتی کارشناسان شرکت مهندسی فراز تصفیه  ، کیفیت آب چشمه های بالای کوه را هم اندازه گیری نموده و متوجه شده اند که آلودگی میکروبی در آن ها موجود است . علت این موضوع چندان عجیب نیست چرا که حیواناتی که در مبدا چشمه از آن آب می نوشند می توانند عامل آلوده کننده ی آن باشند .

نی تصفیه آب Strawدارای وزنی سبک و اندازه ای کوچک است و می توانید آن را در تفریحات بیرون از منزل خود به همراه ببرید این فیلترهای کوچک بنام FILTERPENهم معروف بوده  و قادر است بدون نیاز به مصرف مواد شیمیایی اضافی ، بدون نیاز به برق و باتری بخصوصی و حتی با حفظ طعم آب گوارای چشمه ها و رودخانه ها ، آب را تصفیه نماید

نی تصفیه آب یک وسیله ی شخصی محسوب می شود و می توانید آن را برای هر یک افراد و خانواده تهیه نمایید .

اگر هر هفته به طبیعت رفته و حدود 5 لیتر آب را از این فیلتر عبور دهید به مدت چهار سال می توانید از آن استفاده کنید . البته پس از هر استفاده ، می باید در آن دمیده شود تا ذرات فیلتر شده ی آن تخلیه گردند و زمانیکه به منزل بازگشتید بهتر است آن را داخل یک نایلون گذاشته و در یخچال نگهداری نمایید .

این فیلتر از سال 2005 وارد بازار جهانی شده وارد بازار جهانی شده و مورد استفاده ی میلیون ها نفر قرار گرفت هاست و حتی در زلزله ی سال 2010 هاییتی ، سیل سال 2010 پاکستان و سیل سال 2011 تایلند بین مردم توزیع شد تا از شیوع بیماری های عفونی در بین آن ها جلوگیری شود . لذا این فیلتر می تواند بعنوان یکی از ادوات ضروری در گرو های امداد و نجات نیز مورد استفاده قرار گیرد .

منافع استفاده از نی تصفیه آب آی واتر  :

·      حذف کلر و مواد شیمیایی احتمالی در آب رودخانه ، دریاچه ، چاه ها و .... که موجب مسمومیت انسان می شود .

·      فیلتر نمودن و حذف مواد معلق موجود در آب رودخانه ، دریاچه ، چاه ها و ... که موجب شفاف شدن و زلال سازی آب می گردد .

·      با توجه به استفاده از کربن اکتیو گرانول تهیه شده از پوست نارگیل ، آب از نظر مزه ، زلال سازی و بدون بو بودن ، کیفیت مطلوبی خواهد داشت .

·      سبکی و قابل حمل بودن این فیلتر ( 57 گرم ) ، استفاده از آن را برای موارد اورژانس ، کوهنوردان و سربازان ، پرکاربرد می نماید .

·      با توجه به ساختار فیلتر ، امکان تمیز کردن بخشی از لایه های فیلتر ، بعد از هر مصرف نیز وجود دارد . قابلیت تصفیه آب تا 1000 لیتر وجود دارد.

·      امکان حذف خزه و جلبک از آب رودخانه ها و دریاچه ها ، در این فیلتر موجود بوده ولی بهتر است به منظور بالا بردن عمر فیلتر ، از قسمت های تمیزتر آب رودخانه ها ، دریاچه ها و .... برداشت گردد .

·      بدلیل وجود مواد مخصوص آنتی باکتریال در آن ، قادر به حذف 99/99 درصد باکتری های مضر و میکروب ها می باشد .

  • ۹۶/۰۲/۱۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی