www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پکیج تصفیه فاضلاب


* از بین بردن باکتری ها و ویروس ها

* اکسیدکردن آهن و منگنز و تبدیل آن ها به ترکیبات نامحلول و قابل فیلتر

* رسوب دهی فلزات سنگین ( روی ، مس ، سرب ...)

* کنترل جلبک ها و تک یاختگان

* از بین بردن رنگ و بوی آب

* اکسیدکردن مواد آلی و غیر آلی آلوده کننده آب

خنثی کردن بار سطحی مواد جامد معلق ، لخته سازی و رسوب دهی آن ها*

 

 

ازن زنی در واقع یک روش موثر گندزدایی و یک روش اکسیداسیون کار آمد است که در وهله اول بمنظور کنترل پیش سازهای تری هالومتان ها (THMs)  و هالو استیک اسیدها (HAAs)  و سپس سهل الهضم کردن COD و فسفر باقیمانده و تصفیه نشده موجود در پساب خروجی تصفیه خانه استفاده می شود همچنین تاثیر ازن زنی در حذف ویروس های مدفونی و غیر فعال سازی تخم انگل ها کیست ها ( مانند کریپتوسپوریدیوم و ژنردیا )  و تک یاخته ها ( مانند آنتا موبا هیستو لیکیتیا ) بسیار بیشتر از روش کلرزنی می باشد .

عموماً تولید بو و پرآکندگی بخارات انتشارات میست ها و قطرات حاوی آئروسول های بیولوژیکی از واحد ها و فرآیندهای تصفیه فاضلاب ( از قبیل واحد های هوادهی ) از دیرباز بعنوان یکی از دغدغه های و نگرانی های موجود در تاسیسات فاضلاب به خصوص در مجاورت جوامع انسانی مناطق مسکونی و اماکن عمومی مطرح بوده است .

از این رو در طرح پکیج های جدید ، سیستم تصفیه و پالایش هوا در قالب مجموعه ای شامل یک دستگاه سیستم کنترل و حذف بو بصورت پیش نیاز پیش بینی شده است .

بدلیل مجاورت محل احداث و نصب پکیج های تصفیه فاضلاب  با اماکن حساسی از قبیل محل تردد عموم مردم مراجعه کنندگان و پرسنل و حساسیت بالای موضوع در محل پروژه ( الزام رعایت اصول و موازین HSE در خصوص تولید بوی تعفن و آزار دهنده فاضلاب انتشار باکتری ها و ویروس های هوا برد ( هپاتیت A و کوکساکی 3B و سرو تایپ های سالمونلا از قبیل نژیو نلاها ) و ایجاد مخاطرات بیولوژیکی لازم است تا فرآیند تصفیه آب  به نحو احسن مورد توجه خاص قرار گیرد .

  • ۹۶/۰۲/۱۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی