www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب هیدروژنه

بدن اسیدی در اثر خوردن و نوشیدن غذاهای اسیدی به وجود می آید . افرادی که دارای  pHاسیدی هستند در معرض تحلیل رفتن استخوان ها هستند چرا که بدن برای مقابله با اسیدی بودن خود ، نسبت به برداشتن کلسیم از استخوان برای تنظیم pHاستفاده می کند و این امر به ضعف استخوان می انجامد .

معمولاً تحلیل رفتن استخوان در طول زمان امری متداول است . مونواورتوکلسیم فسفات ، ماده ای خنثی کننده ی pHدر خون است . این محلول موجب تنظیم قلیایی شدن بدن می گردد . در صورتی که بدن ما  ، از غذاهای خورده شده کلسیم دریافت نکند جهت جبران اسیدی شدن pH، مجبور است آن را از استخوان ها  تامین نماید . اسیدی شدن بدن با کمبود اکسیژن نیز نسبت مستقیمی دارد . واکنش های بیوشیمیایی بدن به اکسیژن نیازمند است تا عملکرد خود را به درستی انجام دهد .

 

درمان بیماری نقرس و پوکی استخوان با آب قلیایی

استخوان ها منبع انباشته شده ای از کلسیم را در خود دارد . اگر مقدار کافی کلسیم و فسفر را در بدن خود انباشته داشته باشیم استخوان ها ما در سلامت خواهند بود . در ابتدای کمبود کلسیم ، علائمی در آزمایشات ایکس ری مشاهده نخواهیم کرد ولی پس از گذشت زمان و کاهش 30 تا 40 درصدی کلسیم استخوان ها ، این امر قابل مشاهده است . در نقرس نیز کلسیم در مویرگ های مفاصل،  انگشتان را متورم می سازد  .

نوشیدن آب قلیایی آی واتر موجب رفع این عارضه می شود .

اسیدی شدن بدن در اثر ورزش و صرف انرژی نیز به افزایش اسید لاکتیک در بدن می انجامد که بر ماهیچه ها اثر منفی دارد .

اسیدی شدن پلاسمای خون و افت pHبه زیر 7 موجب می گردد بدن هایی که مستعد بیماری هستند دارای بیماری حاد گردند و توانایی لازم برای مقابله با بیماری را نداشته باشند .

بدن سالم دارای مقادیر کافی از مواد قلیایی است که در موقع نیاز از آن استفاده می کند . محیط اسیدی در بدن به تجمع سموم کمک می کند . نود و نه درصد اجزایی که از غذاها مصرف می کنیم از موادی چون کربن ، نیتروژن ، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده و تنها یک درصد آن ها ماده معدنی است .

متاسفانه مواد تولید شده از غذاها بسیار اسیدی بوده و همین عامل ، موجب پیری زودرس و ایجاد بیماری می گردد .

سمومی که از بدن خارج می شود چه از طریق ادرار و چه از طریق عرق بدن ، اسیدی هستند و در صورتی که در بدن بمانند و همراه جریان خون به حرکت در می آیند و موجب ذخیره سازی در مویرگ ها شده و در نهایت به مسدود شدن آن ها می انجامد . در چنین شرایطی سلول های بدن از اکسیژن و مواد غذایی محروم مانده و عملکرد آن ها ناقص تر و بدتر می گردد .

در بدن ما فعالیت سلولی با تنفس و صرف انرژی موجب ایجاد اسیدی شدن بدن می گردد .

در زمان صرف انرژی ، اسید لاکتیک تولید می شود . بدن تلاش می کند قبل از آسیب رسانی این اسید به بدن ، نسبت به خنثی سازی آن اقدام کند و با نوشیدن اب قلیایی تولید شده توسط دستگاه آی واتر ، قادر خواهیم بود سلامتی بیشتری در بدن خود تامین نماییم .

چگونگی اندازه گیری pH

 pH ادرار

در صورتی که بدن در جذب مواد معدنی مثل کلسیم ، منیزیم ، سدیم و پتاسیم توانایی داشته باشد  ، می تواند از آن ها برای تنظیم  pHاستفاده کند . اگر سطح اسید بالا باشد بافت های بدن سمی خواهد شد .

 pHبزاق

وضعیت فعالیت های کبد و معده در نتیجه ی تست بزاق نمایان می گردد .

لزوم حفظ تعادل در pH بدن

تعادل pH موجب جذب بهتر مواد معدنی و غذایی مفید خواهد شد . کلسیم در حدود دو درصد از وزن بدن ما را تشکیل می دهد و حفظ و قوام آن با نوشیدن آب قلیایی آی واتر  ادامه خواهد یافت .

  • ۹۶/۰۲/۱۴
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی