www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

پکیج تصفیه فاضلاب
- چون پمپ در محل سرپوشیده نصب می شود ،

سیستم کلرزنی تصفیه آب و فاضلاب

بایستی هوا جریان داشته باشد تا از بروز نقص به علت تراکم رطوبت یا حرارت فوق العاده جلوگیری شود .

2- پمپ بایستی در حالت تراز کامل نصب گردد و پایه آن با پیچ و مهره به محل نصب گردد .

3- برای راه اندازی پمپ درجه تنظیم دبی را روی حداکثر گذاشته و پس از اینکه محلول در لوله خروجی جریان پیدا کرد ، درجه تنظیم را روی درجه دلخواه قرار دهید .

4- توجه داشته باشید که درجه تنظیم را فقط موقعی می توانید بچرخانید که پمپ در حال کار کردن باشد . در غیر این صورت به آن آسیب می رسد .

 

5- فاصله سوپاپ مکش کلر ( Foot Valve )  تا کف مخزن بایستی حدود 10 سانتیمتر باشد تا از ورود رسوبات کف مخزن به داخل سیستم جلوگیری شود .

6- بهتر است که برای تهیه محلول کلر از دو مخزن استفاده شود . یک مخزن برای تهیه محلول ( به وسیله همزن ) استفاده گردد و محلول صاف به مخزن دوم هدایت و به کلر زن داده شود . در کف مخزن یا در سطح جانبی نزدیک به کف مخزن محلول بایستی شیری تعبیه گردد تا رسوبات حاصله هر چند یک بار شستشو و از آن خارج شود .

7- برای جلوگیری از زیان های احتمالی توصیه می شود حتما ً از تابلوهای مخصوص کنترل جریان برق استفاده شود .

8-غلظت محلول بایستی بین 5 تا 7 درصد باشد و در هیچ حالت از این حد نباید تجاوز کند .

9- در صورتیکه در محل اتصالات و اطراف سوپاپ ها انژکتور رسوباتی مشاهده گردید بایستی اجزای آن ها باز شده و با محلول رقیق اسید کلریدریک و یا سرکه شستشو داده شده مجداً نصب گردد .

10-چون پاره شدن دیافراگم معمولاً بعلت بالا بردن فشار در خط مصرف و یا گرفتگی انژکتور می باشد ، توصیه می شود که بین پمپ و خط مصرف از Relief Valve در فشارهای بالا استفاده شود .

11- بایستی حداقل سالی دوبار دریچه گیربکس را باز کرده و آن را با مخلوط گریس نسوز یا لیتیوم 40 % والوالین 40%و اسکازین 20% پر نمود .

12- چون اتصالات سوپاپ ها با واشر مخصوص آب بندی می شود ، استفاده از نوار تفلون ( یا خمیر و کنف ) نه تنها لازم نیست ، بلکه باعث ایجاد شکستگی در قطعات مذکور و کاهش دبی می گردد و قویاً توصیه می شود که برای بستن قطعات از آچار استفاده نشود و فقط با فشار دست بسته شود .

13-الکترو موتور همزن فقط برای کار حداکثر 10 دقیقه طراحی شده است و استفاده بیش از آن نیاز نیست . الزاماً بایستی قبل از شروع بهره برداری توسط کلریناتور ، الکتروموتور میکسر خاموش شود .

14- در برخی پمپ ها در صورت مشاهده نشتی سیال از کنار مهره پیستون ، مهره مذکور را با آچار آلن به آرامی چرخانده تا نشتی قطع گردد .

  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی