www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که  که هر کدام از آب های تولیدی توسط  دستگاه های آی واتر ( آب قلیایی ، آب اسیدی و آب خنثی ) چه کارآیی دارند .

 –  آب قلیایی

سطح قلیایی شماره یک  :

برای شروع آشامیدن از سطح قلیایی یک که سطح  pHضعیفی است ، آغاز نمایید ( pH 7.5 -8.5 ) استفاده از این سطح آب قلیایی را تا دو هفته ادامه دهید .

سطح قلیایی شماره دو :

بعد از مدت دو هفته مصرف آب آشامیدنی در سطح یک ، می توانید آب آشامیدنی را از سطح قلیایی شماره دو مصرف نمایید تا میزان آنتی اکسیدان بیشتری را جذب کنید و از خواص بیشتری بهره مند گردید ( 9( pH 8 -  از این آب می توانید برای پخت برنج نیز استفاده نمایید .


سطح قلیایی شماره سه :

این سطح متداولترین مصرف آب آشامیدنی را برای کسانی که سطح یک و دو قلیایی را مصرف کرده اند ، دارد  ( pH  8.5 - 9.5 ). از این سطح برای درست کردن چای و قهوه نیز می توان استفاده نمود .

سطح قلیایی شماره چهار :

از سطح قلیایی چهار ( 10 - ( pH 9.5  برای شستشوی میوه و سبزیجات و هم چنین پختن غذا می توان استفاده نمود . در صورتی که سیستم گوارش با خوردن آب  یونیزه قلیایی یک تا سه تطبیق داشته باشد ، خوردن آب در سطح قلیایی چهار دارای قدرت بالایی در دفع سموم بدن دارد .

سطح قلیایی شماره پنج :

از سطح قلیایی پنج10.5 ) ( pH 10  برای مصارف خاص و دارویی می توان استفاده نمود . این آب دارای ملکول هیدروژن محلول بالایی است که برای درمان بیماری ها مفید است .

- آب خنثی :

از آب خنثی ( آب فیلتر شده ) در هنگام مصرف دارو و تهیه غذای کودک و یک ساعت قبل و بعد از غذا خوردن و همچنین در هنگام غذا خوردن استفاده می شود .

- آب اسیدی :

سطح اسیدی شماره یک :

آب اسیدی ضعیف برای شستشوی دهان و دندان مورد استفاده داشته و دارای ( 5.5 - ( pH 6.5  می باشد .

سطح اسیدی دو :


آب اسیدی در این سطح دارای ( 5.5 - ( pH 6  بوده و برای پاک سازی صورت و رفع چین و چروک موثر است .

سطح اسیدی شماره سه :

آب اسیدی در این سطح ( 5 -( pH 5.5  برای تمیز نمودن سطوح آشپزخانه و سینک کاربرد دارد .

سطح اسیدی شماره چهار :

استفاده از این سطح ( pH  5 )  برای مصارف استرلیزه نمودن است .

نکته : تعداد سطوح آب قلیایی و آب اسیدی در دستگاه های مختلف متفاوت می باشد در این مقاله اطلاعات به صورت کلی آماده شده است در مورد دستگاه هایی که دارای 4 سطح آب های قلیایی و اسیدی باشد .

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی