www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

در این مقاله می خواهیم به تاثیری که آب قلیایی می تواند روی هر یک از اندام های بدن داشته باشد بپردازیم و این که این آب می تواند روی افراد بیمار هم تاثیر بگذارد و بیماری های مختلف را به مرور زمان از بین ببرد و یا از پیش رفت بعضی از بیماری ها جلوگیری کند .

Too Acidic FI

-         نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر بافت های مربوط به دهان، چشم و گوش را آب رسانی و مرطوب می کند.

-          دمای بدن توسط نوشیدن آب یونیزه قلیایی تنظیم می شود.

-          آب یونیزه قلیایی آی واتر ( iWater ) مفاصل را روان می کند. استفاده منظم از آب یونیزه قلیایی سبب جلوگیری از پوکی استخوان می گردد در رابطه با نحوه ی تاثیر آب یونیزه قلیایی در مقالات قبلی اطلاعات کاملی آورده شده است ، جهت مطالعه مقاله تاثیر آب قلیایی روی پوکی استخوان روی کلمه آب قلیایی کلیک کنید .

-         نوشیدن آب یونیزه قلیایی بافت و ارگان های مختلف بدن را محافظت می کند.

-          آب یونیزه قلیایی به مواد معدنی و مواد مغذی محلول کمک می کند تا در دسترس بدن قرار بگیرند.

-          نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر به درمان یبوست کمک می کند. ,

-          با نوشیدن آب یونیزه قلیایی بار وارد به کلیه ها و کبد را با خارج کردن مواد زائد از بدن کاهش می دهد. نوشیدن این آب ( آب یونیزه قلیایی ) سبب می شود که سموم بهتر و بیشتر از بدن خارج شوند .

-          آب قلیایی مواد مغذی و اکسیژن را به سلول ها می رساند.

-         نوشیدن آب قلیایی در بدن سبب تعادل حالت قلیایی بدن می شود و از اسیدی شدن بدن جلوگیری می کند . زمانی که بدن اسیدی باشد سبب می گردد که خیلی از بیماری ها وارد بدن شوند و همان طور که می دانید سلول های سرطانی در محیط اسیدی رشد می کنند .  در صورتی که نوشیدن آب قلیایی سبب می شود بدن در حالت قلیایی بماند و ماندن در حالت قلیایی سبب جلوگیری از بیماری ها و عدم پیشرفت بیماری ها می شود .

-         آب قلیایی با ph بالای 9.5 برای آشامیدن استفاده نمی شود بلکه این آب برای شستشو استفاده می گردد به این صورت که به جای استفاده از مواد ضدعفونی کننده می توانید از آب قلیایی شماره 4 استفاده کنید و از مضرات احتمالی که مواد ضد عفونی کننده روی میوه و سبزیجات و.ارد می کند در امان باشید .

A1

اب اسیدی تولیدی توسط دستگاه آی واتر خواص بی شماری دارد که در مقالات قبلی به آن اشاره شده است .

  • ۹۶/۱۰/۱۷
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی