www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰
آب یونیزه

شما باید نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) را به آرامی شروع کنید . دستگاه را بر کمترین درجه تنظیم کرده و روزانه 3 لیوان آب یونیزه قلیایی بنوشید. در صورتی که این میزان آب برای شما مناسب بود میزان آب و نیز سطح قلیایی آب را بالا ببرید. بیشترین مقدار pH برای نوشیدن آب یونیزه قلیایی (آب هوشمند)  از 9.5 تا 10 است و میزان pH بیشتر برای پخت و پز مناسب است. اثرات منفی ناشی از نوشیدن آب یونیزه قلیایی می تواند شامل سر درد در مدت زمان کوتاه باشد. برای استفاده از قرص نیز باید از آب تصفیه شده استفاده کرد. از نوشیدن آب اسیدی نیز بایستی اجنتاب نمود.

LIV01

در این مقاله به صورت کامل نحوه و کارایی هر یک از آب های تولید شده توسط دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی را توضیح می دهیم تا با استفاده از هر کدام آب ها آشنا شوید و بتوانید به راحتی و با نهایت تاثیر گذاری این آب روی بدن از این دستگاه سودمند استفاده کافی را ببرید .

آب قلیایی:

دستگاه های انواده آی واتر مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها تعداد آب متنوعی را تولید می کنند ولی خوب می توانند آن دستگاهی را که تعداد 4 آب قلیایی را تولید می نماید را معرفی نماییم و کاراییی هر یک از آب ها را در این جا بیان نماییم .

آب قلیایی شماره یک : از این آب می توانید برای روز های اول که بدنتان هنوز به آب قلیایی عادت نکرده است استفاده نمایید .

آب قلیایی شماره دو : بعد از مدتی که از آب قلیایی شماره یک استفاده نمودید می توانید از آب قلیایی شماره دو استفاده نمایید .

آب قلیایی شماره سه : از این آب می تونید برای پخت و پز استفاده کنید .

آب قلیایی شماره چهار : از این آب برای شستشو مرحله آخر سبزیجات اگر استفاده نمایید عمر محصولات را بالا می برد.

آب اسیدی :

تعداد تولید نمودن آب های اسیدی نیز همچون آب های قلیایی تعداد متنوعی دارد که در این قسمت هم به دستگاهی اشاره می کنیم که هر 4 سطح آب اسیدی را تولید کند .

آب اسیدی شماره یک : این آب برای شستشو صورت مناسب است

آب اسیدی شماره دو : از این آب می توانید برای شستشو دهان و دندان استفاده کنید .

آب اسیدی شماره سه :این اب برای شستشو سطوح مناسب است .

آب اسیدی شماره چهار : از این آب می توانید جهت ضدعفونی کردن سطح ها بدون نیاز به مواد ضد عفونی کننده استفاده نمایید . این مواد ویژگی برتری که نسبت به مواد ضد عفونی کنند دارند این است که بدون داشتن کمترین بویی محیط را پاکیزه می کنند .

آب خنثی :

در همه مدل های دستگاه های خانواده آی واتر یک نوع آب خنثی وجود دارد که این آب همان آب تصفیه شده است که بدون هیچ تغییری در  طعم آب لوله کشی  آن را تصفیه می نماید و آبی با ph=7 را تولید می نماید .

  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی