www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب یونیزه

زمانی که شما از دستگاه آب یونیزه قلیایی با ph مورد نظر را دریافت می کنید . آب یونیزه قلیایی را برای مدت معینی باید استفاده نمایید در غیر این صورت به مرور زمان این آب خواص خود را از دست می دهد . به همین دلیل بهتر است زمانی که از دستگاه آب قلیایی مورد نظر را دریافت می کنید برای ۲۴ الی ۴۸ ساعت این آب را استفاده کنید در صورت استفاده نکردن از این آب به مرور زمان آب یونیزه قلیایی به آب خنثی که همان آب تصفیه شده است تبدیل می شود .

محیط نگهداری از آب یونیزه قلیایی

برای آن که آب یونیزه قلیایی در مدت زمان اعلام شده ( ۲۴ ساعت در بیرون از یخچال و ۴۸ ساعت در داخل یخچال ) بتواند خواص خود را حفظ نماید باید شرایط زیر را داشته باشد .

دور از نور خورشید : اگر آب قلیایی را در خارج از یخچال نگهداری می کنید باید مراقب باشید که نور خورشید به صورت مستقیم به آب تابیده نشود .

دور از گرما : آب یونیزه قلیایی را باید در جای خنک نگهداری نمود اگر مکانی که این آب را می خواهید نگهداری کنید گرم باشد سبب از بین رفتن خواص آب یونیزه قلیایی می شود .

جنس ظرف نگهداری از آب قلیایی : آب قلیایی را نباید در ظروف آلومینیومی نگهداری کرد به دلیل این که سبب بروز واکنش بین آب یونیزه قلیایی و ظرف نگهداری شده می شود در نتیجه بهترین ظرف برای نگهداری از آب یونیزه قلیایی ظروف پلاستیکی دارای در هستند .

با توجه به مطالبی که در بالا اعلام شد

بهترین ظرف و شرایط برای نگهداری از آب یونیزه بطری های پلاستیکی که دارای در می باشند تا بتوان آن ها در یخچال نگهداری نمود .

بهترین زمان برای استفاده از آب خروجی از دستگاه آب قلیایی

بهتر است همان زمانی که از دستگاه آی واتر  ( iWater ) ،  آب یونیزه قلیایی درست می شود  آن آب را نوشید اما به دلیل گرم بودن این آب خیلی از افراد تمایلی به نوشیدن این آب ندارند پس می توانید از آب قلیایی قالب های یخ را پر کنید و اجازه بدهید تا آب منجمد شود ، سپس می توانید زمانی که لیوان خود را از آب قلیایی پر کردید تعدادی از این یخ ها را داخل آب قلیایی قرار دهید .

در صورت گذشتن زمان اعلام شده جهت استفاده ازآب یونیزه قلیایی می توانید از دستگاه پارچ قلیایی آی واتر استفاده نمایید به این صورت که این آب را داخل پارچ قلیایی بریزید و سپس دستگاه را روشن نمایید در مدت مشخص دستگاه یک جریان مغناطیسی را ایجاد می کند و در این مدت آب خنثی را دوباره به آب قلیایی و یا آب زنده تبدیل می کند و می توانید این آب گوارا را بنوشید.

 


  • ۹۶/۱۰/۲۵
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی