www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰


آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب هوشمند ) را می توان در ظروفی که هوا به آن نفوذ  نمی کند ، و یا ظروف پلاستیکی نگهداری نمود . این آب ( آب یونیزه قلیایی ) را می توان در یخچال و یا مکان خنکی قرار داد . اما حتما باید این نکته را فراموش نکنید که آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater (آب شفابخش) را در ظروف فلزی علی الخصوص ظروف آلومینیومی نمی بایست نگهداری کرد. این امر سبب بروز فعل و انفعالاتی می گردد که خطرناک است .


زمان نگهداری از آب یونیزه قلیایی

خصوصیات آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب هوشمند )  بعد از گذشت 1 تا 2 هفته حفظ می شود ، البته خصوصیات آنتی اکسیدانی آب یونیزه قلیایی آی واتر iWater ( آب شفابخش ) بعد از گذشت 24-48 ساعت از بین می رود .  برای دریافت منافع آب یونیزه قلیایی آی واتر   iWater ( آب هوشمند ) ،  بهتر است این آب به سرعت استفاده شود.

ظرف پلاستیکی که آب در آن نگهداشته می شود باید دارای کیفیت مناسب باشد . به طور کلی عواملی که بر کیفیت آب یونیزه قلیایی اثر می گذارد عبارتند از : گرما ،  نور و جنس ظرفی که در آن قرار داده می شود .

آب یونیزه قلیایی را بهتر است همان زمانی که از دستگاه تولید می شود استفاده نمود چون در آن زمان است که همان خروجی که از دستگاه را می خواهیم این آب دارا است و  به مرور زمان از این خواص کاسته می شود .

برای استفاده بهتر از آب یونیزه قلیایی بهتر است از آب قلیایی در قالب های یخ ریخته و اجازه بدهیم تا این آب یخ بزند سپس آب قلیایی که برای نوشیدن از دستگاه گرفتیم را با تعدادی قطعه یخ که از قبل در فریزر گذاشته بودیم اضافه نموده و استفاده می نماییم .

آب قلیایی در یخچال به مدت 48 ساعت و در بیرون از یخچال به مدت 24 ساعت خواص خود را حفظ می کند و بعد از این زمان اعلام شده به مرور زمان خواص خود را از دست می دهد و به آب خنثی که همان آب تصفیه شده معمولی است تبدیل می شود .

برای آن که بتوانیم مجدد این آب را با ph بالا استفاده کنیم می توانید از دستگاه پارچ قلیایی مغناطیسی استفاده نماییم . به این صورت که آبی که مدتی از آن استفاده نشده است را داخل پارچ قلیایی می ریزیم و به دستگاه 9 الی 7 دقیقه اجازه می دهیم تا با ایجاد شرایط مغناطیسی آب را مجدد به آب زنده تبدیل نماید .

  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی