www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

در دستگاه های تولید کننده آب یونیزه قلیایی آی واتر پلیت ها و فیلتر نقش اساسی را ایفا می کنند . فیلتر که نقش تصفیه آب را به عهده دارد و پلیت ها نیز نقش یونیزه کردن آب را بر عهده دارند ، البته در دستگاه های مختلف تعداد پلیت ها متفاوت می باشد . در این مقاله می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که تعداد پلیت ها چه تاثیری بر روی یونیزه کردن آب و تولید یک آب با خواص شفابخش می تواند داشته باشد .

تعداد پلیت های دستگاه تصفیه آب آی واتر

تعداد پلیت هایی که در داخل دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی قرار دارند ، وظیفه ی یونیزه نمودن آب را انجام می دهند که این تعداد در مدل های مختلف موجود در بازار متفاوت می باشند. انتخاب تعداد پلیت مورد نیاز، می بایست توسط کارشناس دارای تخصص در زمینه تصفیه آب صورت پذیرد. چون در مناطقی که سختی آب بالا است و از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی استفاده می شود بدون نظر کارشناس هر دستگاهی را نمی توان نصب نمود .

به صورت کلی می توان بیان نمود که هر چه تعداد پلیت های داخلی دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی بالاتر باشد قدرت یونیزه نمودن آب نیز بیشتر می شود و همچنین اثری که آب تولید شده از دستگاه با پلیت بالاتر روی بدن فرد می گذارد بیشتر از بقیه دستگاه ها می باشد .  مخصوصاً افرادی که دچار بیماری های خاص هستند باید از دستگاه تولید کننده آب قلیایی آی واتر  ( iWater )با تعداد پلیت بالاتر را استفاده نمایند ، تا بتوانند از فواید این آب ( آب یونیزه قلیایی میکرو خوشه ای شده  ) جهت درمان بیماری خود استفاده کنند .

نکته : افرادی که بیماری خاص دارند حتما باید دستگاه های ۷ پلیت و یا ۹ پلیت را خریداری نمایند .

نحوه ی سنجش تعداد پلیت دستگاه تولید کننده آب یونیزه

در مورد موضوعی که در بالا به اشاره شد در رابطه با تاثیر سختی آب ( TDS )  روی انتخاب دستگاه در این قسمت به صورت کامل بیان شده است و این موضوع به این معنی که اگر میزان(  TDS )  مجموع یون ها شامل آنیون ها ؛ سولفات ، فسفات ، نیترات و ……  همچنین کاتیون ها ؛ کلسیم ، منیزیم ، سدیم ، پتاسیم و …… ) خیلی پایین باشد (مثلاً زیر ۱۰۰  ( ppm ، باید از ۷ پلیت و اگر زیر ۵۰ ppm باشد از دستگاهی تولید کننده آب یونیزه قلیایی که دارای  ۹ پلیت است استفاده نمود. چون برای یونیزه کردن تعداد یون های کمتر در این آب ها ، نیاز به سطح یونیزه و هم چنین انرژی بیشتری وجود دارد.
شایان ذکر است آب شهری در بیشتر شهر های بزرگ ایران دارای  TDS ( مجموع مواد جامد محلول ) مطلوب مطابق استاندارد جهانی   WHO (حدود  ۱۵۰ppm ~  ۲۵۰ppm)   (  بوده که برای یونیزه کردن آن ها، معمولاً استفاده از دستگاه  ۵ پلیت هم کافی است، به این دلیل که یون های مورد نیاز جهت تحریک و نیز تنظیم pH در محدوده های درخواستی وجود دارد.

 


  • ۹۶/۱۱/۰۱
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی