www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب یونیزه

فواید نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر :

2223333

ما برای این که بدنی سالم داشته باشیم، باید سه کار انجام دهیم : قلیایی کردن، هیدارته کردن و سم زدایی بدن.  اگر ما این کار را انجام دهیم، از ایجاد بیماری در بدن جلوگیری کرده ایم. مهم این است که بدانیم چگونه باید این کار را انجام دهیم. نوشیدن آب یونیزه قلیایی آی واتر (آب هوشمند) تمام این کارها را انجام می دهد. این آب می تواند با راندمان بالایی بدن را قلیایی و هیدارته کند و سم ها را از بدن خارج نماید. این خاصیت را سایر آب ها ندارند. آب معمولی که از شیر آب خارج می شود با استفاده از دستگاه آب یونیزه قلیایی (آب شفابخش) ، معجزه کرده و به بدن کمک کند تا شرایط بدن را در حالت سلامت قرار گیرد.

آبی که از دستگاه تولید کننده اب شفابخش آی واتر خارج می شود شامل 3 نوع آب است .1 آب یونیزه قلیایی ، 2 آب خنثی ، 3 آب اسیدی

آب های تولید شده توسط دستگاه آی واتر

آب یونیزه قلیایی در درجه های مختلف تولید می شود و ویژگی های متفاوتی دارد . که هر کدام خواص مفیدی را برای بدن دارند . البته از آب قلیایی شماره 3 و 4 نمی توانیم برای نوشیدن استفاده کنیم . و خواص دیگری دارد که در مقالات قبلی به آن اشاره شده است .

آب خنثی : آب خنثی همان آب تصفیه شده است که تنها از فیلتر تصفیه آب عبور کرده و آب تصفیه شده است . این آب برای استفاده با دارو و برای کودکان زیر دو سال می باشد .

آب اسیدی را هم قادر است در درجات مختلف تولید کند و هرکدام از این آب ها برای کاربرد خاصی استفاده می شوند .

کلا آب قلیایی و آب خنثی قابل نوشیدن می باشند ولی آب خنثی تنها برای شستشو و تمیز کردن کاربرد دارد و قابل اشامیدن نمی باشد .

نحوه نگهداری از آب های تولید شده توسط دستگاه آی واتر :

کلیه آب های یونیزه قلیایی تنها قادر هستند به مدت 1 شبانه روز ( 24 ساعت ) در خارج از یخچال و هم چنین 2 شبانه روز  ( 48 ساعت ) در داخل یخچال خواص خود را حفظ کنند بعد از این زمان به مرور از ویژگی های این آب کم می شود .

آب یونیزه قلیایی می تواند تاثیر بسزایی در بهبود بیمار ها داشته باشد به همین دلیل توصیه می شود به صورت روزانه 8 لیوان از این آب را بنوشید تا سموم از بدنتان خارج گردد . و بدنتان به حالت اسیدی که منبع رشد بیماری ها تبدیل نشود .

  • ۹۶/۱۱/۰۳
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی