www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی و نوشابه

در این مقاله می خواهیم به مضراتی که نوشابه و نوشیدنی های گازدار دارند اشاره کنیم و همچنین به این موضوع بپردازیم که آب یونیزه قلیایی به چه صورت می تواند مضرات نوشابه را از بین ببرد .

اولاً، نوشابه مقدار زیادی قند و کافئین دارد و نوشابه های رژیمی حاوی ترکیبات قندی مثل آسپارتام است که عاملی برای دیابت است. در حالی که آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater) فاقد قند و کافئین است.

دوماً اینکه کولا بسیار اسیدی است و دارای pH در حدود ۲٫۵ تا ۲٫۸ است که باعث حل شدن دندان ها و استخوان ها می شود. آیا نشنیده اید که دندان های مصنوعی با قرار دادن در نوشابه پس از چند روز حل می شود؟ محققان مدعی شده اند که با نوشیدن نوشیدنی های سافت، استخوان های افراد شکننده شده و انعطاف پذیری را از دست داده و امکان شکستگی در آینده بیشتر خواهد شد.

مواد معدنی موجود در نوشابه هم، ترکیبات فسفر دار است که در فرم اسید فسفریک برای بدن ضرر خواهد داشت. نوشابه و نوشیدنی های دیگر نظیر  Soft Drink دارای سدیم هستند و نام نوشیدنی سودا نیز از آن گرفته شده است.

به همین دلیل است که نوشیدن نوشابه و نوشیدنی های گازدار سبب اسیدی شدن بدن می شود و این امر سبب بروز بیماری های مختلف در بدن می گردد چون همان طور که قبلاً هم اشاره شده است بیشتر بیماری ها در محیط اسیدی رشد می کنند .

آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater) فاقد سدیم نیز می باشد. هم چنین نوشابه و سایر نوشیدنی ها دارای کربنات می باشند . اسید کربنیک یک فرم عادی از مواد زائدی است که بدن تولید می نماید. در حالی که در آب یونیزه قلیایی آی واتر ( iWater) حباب های موجود ، اکسیژن خالصی که در آب وجود دارد . شما با نوشیدن نوشابه ها در حقیقت مواد سمی اسیدی می نوشید.

ما برای این که حالت اسیدی نوشابه را به شما نشان بدهیم آزمایشی را برایتان انجام داده ایم و در قسمت گالری فیلم قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به این بخش این آزمایش را مشاهده نمایید .

توضیح در مورد آزمایش آب قلیایی و نوشابه  :

در این آزمایش نمایش داده شده است که نوشابه به چه صورت بدن را اسیدی می کند و همچنین چه میزان نوشیدن آب قلیایی قادر است این حالت اسیدی را خنثی نماید .   با ما همراه باشید .

جهت مشاهده این فیلم می توانید روی کلمه مشاهده فیلم کلیک نمایید  .      مشاهده فیلم

  • ۹۶/۱۱/۰۸
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی