www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

www.iWater.ir

تولید کننده آب قلیایی

شرکت مهندسی فراز تصفیه وارد کننده دستگاه های آب قلیایی می باشد .

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آب قلیایی

در این مقاله می خواهیم نظر مصرف کنندگان مختلف در مورد آب یونیزه قلیایی را متوجه شویم که این آب روی بدن چه تاثیری می تواند داشته باشد .

درمان سنگ کلیه با آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater)  

اینجانب ریاحی، مدتی است از آب یونیزه قلیای آی واتر (iWater) استفاده می کنم و به خاطر قلیایی بودن آن به این نتیجه رسیدم که در مداوای بسیاری از امراض بسیار مؤثر است. از جمله بیماری هایی که این آب شفابخش توانسته در مورد من نقش مؤثری داشته باشید. دفع سنگ کلیه و ایجاد نشدن سنگ سازی در کلیه ها می باشد.

واقعاً شفابخش بوده و توصیه می کنم تا می توانید از آب یونیزه آی واتر (iWater) استفاده کنید تا تندرست و سلامت باشید.

درمان انواع بیماری های خانواده با آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater)

ما خانواده اعتدالی نژاد چند ماهی است که از این دستگاه آب قلیایی آی واتر (iWater) استفاده می کنیم و نتیجه ای که از آن گرفتیم قند مادر خانواده پایین آمده است و سنگ کلیه پدر خانواده هم خوب شده است. کلاً این دستگاه قلیایی آب برای سلامتی مفید است. چند وقتی پسرم ادرارش خونی بوده از وقتی از این آب مصرف کرده خوب شده است.

در کل، آب سالم و برای سلامتی مفید است.

درمان دیابت با آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater)  

اینجانب علیقلی بلاسی دهکردی حدود ۱۰ سال است دیابت دارم، ۵ سال از انسولین استفاده می کنم که دیابت بر روی کلیه های من تأثیر گذاشته و باعث نارسائی کلیه شده است روزانه ۱۰۰ سی­سی انسولین استفاده می کردم و اوره خونم بالا بود که با دارو کاهش پیدا نمی کرد، ولی حدود ۲ ماه است که از آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater) استفاده می کنم اکنون انسولین ۲ سی سی تزریق میکنم و اوره خون هم کاهش پیدا کرده است.

درمان بی خوابی با آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater)

اینجانب فریدون آذرمهر کارمند بانک ملی فرزندی دارم که حدود ۲ سال است بعلت بیماری مغزی، دچار تشنج می شد که مجبور بودیم داروهای ضد تشنج استفاده نمائیم، به دکترهای زیاد در شهرهای مهم کشور مراجعه نمودم ولی بچه ام بعلت استفاده از داروهای تشنج دچار بی خوابی شدید شده بود.

بطوریکه در ۲۴ ساعت حدود ۲ ساعت خواب بود و بقیه روز را  بی قراری می نمود. به توصیه یکی از دوستانم آب یونیزه قلیایی آی واتر (iWater) را چند روزی استفاده نمودیم که الحمدالله بی خوابی فرزندم حدود ۸۰% بهبود یافته است و امیدوارم با مصرف بیشتر از این آب و به لطف خداوند متعال بیماری فرزندم بطور کامل از بین برود و فرزندم سلامتی کامل بدست آورد.

  • ۹۶/۱۱/۳۰
  • آب iWater

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی